- Nathalie8 december 2025 om 23:28
Wanneer zijn de kleine schaamlippen te groot ? De mijne komen uit de grote schaamlippen ?
7 reactiesReagerenCarla9 december 2025 om 10:37Dat je kleine schaamlippen wat uitsteken is volkomen normaal. Mijn mening is dat ze te groot zijn als je veel last ervaart. In dat geval zou ik dat met de huisarts bespreken
ReagerenCarla9 december 2025 om 10:37Dat je kleine schaamlippen wat uitsteken is volkomen normaal. Mijn mening is dat ze te groot zijn als je veel last ervaart. In dat geval zou ik dat met de huisarts bespreken
Reageren
Peter (huisarts)
9 december 2025 om 17:34Misschien een idee eens een boek in te zien over de vele verschillen van een vrouwenlijf?
Reageren
Bv: ” Je lichaam je leven .. Het Lijf-boek voor Vrouwen”Huisarts9 december 2025 om 19:16Nathalie9 december 2025 om 21:31Huisarts . Ik denk zoals bij de meeste vrouwen . Maar ik vind het niet zo mooi dat men binnenste schaamlippen zichtbaar zijn . Ik ben 25 jaar en vind het jammer op deze leeftijd
ReagerenVeertje9 december 2025 om 22:21Nathalie ga niet in op de persoon die zich huisarts noemt. Deze is uit op foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen en niet voor medische doeleinden….
ReagerenCaroline10 december 2025 om 17:02En weer weet die persoon ongegeneerd te vragen om foto’s voor zichzelf. Walgelijk.
ReagerenNathalie11 december 2025 om 00:34Nog een geluk dat je mij waarschuwde . Ik dacht dat het een echte huisarts was . Zo zou je hier fotos op zetten en denken dat je geholpen wordt .
Reageren