Zoeken Vraag het forum

hele erge opgezwollen rechter schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb zojuist seks gehad met mijn vriend we doen het meestal met condoom en net ook het ging er best wel hard aan toe daarna heft hij me nog gebeft en zoog hij aan mijnn schaamlippen ik stapte in auto na huis en had heel erg pijn aan me schaamlip ik kwam thuis en zag dat het helemaal was opgezwollen aan de rechterkant en tot me vagina opening. ik ben heel bang dat het niet weg trekt wat is dit en wat moet ik doen???[b][/b]

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]het ging er best wel hard aan toe daarna heft hij me nog gebeft en zoog hij aan mijn schaamlippen[/quote] Wat het is lijkt me niet zo raar. hij heeft er een bloeduitstorting in gezogen. Hij mag wel wat voorzichtiger zijn. Het zal wel weer wegtrekken maar het kan wel even duren.

Reageren
    Anoniem

Hoezo een bloeduitstorting!?
    Ik heb ook ( toevallig na een wilde nacht) een bult op mijn schaamplip gehad, die tot ver in mijn vagina voelbaar was.( ter groote van ern kipfilet :-))
    Het bleek een cyste van de klier van bartholin.
    Na eem antibioticakuur, ik ging nl de volgende dag op vakantie, is hij afgenomen.
    Hij is echter nooit helemaal weg geweest.
    Nu, ruim drie kwart jaar later word ik er volgende week aan geopereerd op de dagbehandeling.
    Zij voeren een marsupialisatie uit.

Ga gewoon even naar je arts..
    Niets om je voor te schamen en er is een oplossing voor.
    Het hoeft ook niets met je ruige vrijpartij te maken te hebben.

Succes!
    Grtjs Sil

Reageren
Reageer op: hele erge opgezwollen rechter schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.