- Anoniem7 februari 2015 om 22:36
Hallo ik heb een probleempje.
Gistermiddag had ik hevige jeuk aan mijn vagina en het voelde heel geirriteerd aan. Ik moest er daarom ook erg aan krabben. In de avond besloot ik om even te kijken en zag ik dat mijn rechterschaamlip echt hevig was opgezwollen en rood was. Hij voelde heel erg dik en opgezet aan en was heel erg groot en gezwollen. Ik heb toen even mijn vagina gewassen en ben gaan slapen en de volgende ochtend is het helemaal weggegaan. Hij is weer normale grootte. Weet iemand wat dit betekent?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 februari 2015 om 23:08Waarschijnlijk een irritatie.
Reageren
Als het terug komt of je er vaker last van hebt zou het een schimmelinfectie kunnen zijn.
Heb je nog andere klachten? Meer afscheiding of een branderig gevoel met plassen?Anoniem7 februari 2015 om 23:19Nee verder geen klachten. Alleen de opgezwollen schaamlip. Hij was wel heel erg opgezwollen en groot geworden.
ReagerenJohn (moderator)
7 februari 2015 om 23:35Dan zal het een irritatie zijn geweest.
Reageren
Komt soms wel eens voor. Misschien heeft ze klem gezeten met fietsen of iets dergelijks
Nu is er in ieder geval niets meer aan te zien?Anoniem8 februari 2015 om 03:31Nee nu is die weer als eerst. Ik was er wel van geschrokken. Blij dat het niks ergs is.
ReagerenJohn (moderator)
8 februari 2015 om 11:29Ik kan me voorstellen dat je daar van geschrokken was.
Reageren
Het is ieder geval weer goed. 😉Maud16 november 2020 om 09:26Hallo,
Ook ik heb precies het zelfde probleem. Ik stond vanmorgen op met hevige jeuk en irritaties. Moet ik gelijk naar de dokter hiervoor gaan? Het ziet er bij mij zo uit en ik schrok er echt van.
Reageren
Sorry voor de fotoJohn (moderator)
16 november 2020 om 15:42Het kan een irritatie zijn of een infectie. Ga dus erven naar de huisarts
Reageren