- Anoniem3 januari 2015 om 14:36
Hey,
een paar dagen geleden heb ik voorspel gehad met mijn vriend.
Hij heeft mij hierbij perongeluk gekrabt (scherpe nagels) en ik heb hierdoor een snee binnen mijn binnenste schaamlippen.
Het doet erg pijn als ik plas en zelfs als er iets tegen komt (wanneer ik bijvoorbeeld ga zitten).
Heb ook last van witte/gele afscheiding, meer als gewoonlijk.
Wat kan ik hier best aan doen?10 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 15:40Ga even naar je huisarts. Die kan een antibacteriële zalf voorschrijven om verdere infectie te voorkomen.
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 19:19Zou isabetadine-gel een geschikt ontsmettingsmiddel zijn? Dit heb ik thuis al liggen
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 19:43Ja dat kan.
Reageren
Maar een antibacteriële zalf is wel iets anders.Anoniem3 januari 2015 om 21:11Wat is het verschil & is het noodzakelijk om naar de huisarts te gaan?
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 21:29Een antibacteriële zalf bevat een antibioticum. Betadine is een jodiumvariant.
Je hoeft niet perse te gaan. Je kunt kijken of het zonder problemen vanzelf geneest. Maar als er een ontsteking komt zul je daar niet blij mee zin. Je hebt het gehad over een snee en niet over een klein onbeduidend wondje
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 21:43Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, er is een stukje vel losgetrokken, maar het is niet diep. Niet echt een snee.
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 22:21Ik kan dat zo niet beoordelen.
Reageren
Je moet zelf even kijken wat je ermee doet.Anoniem12 juli 2018 om 18:50Ik ontdekte net dit sneetje bij mijn vagina. Ik heb vorige week een soa test gedaan en het was negatief. Ik heb geen last van het sneetje. Gister was het er nog niet. Moet ik hiermee naar de huisarts (dan ga ik morgen gelijk!) en lijkt het op een soa?
ReagerenJohn (moderator)
13 juli 2018 om 02:22Dat lijkt zo niet op een soa. Wacht even 2 dagen en kijk hoe het ich ontwikkeld. Je zou er een beetje zinkzalf op kunnen doen
ReagerenAnoniem30 december 2024 om 11:26Ik heb laatste gemeenschap gehad en nu jeukt de binnenkant van mijn schaamlip. Hierbij een foto ik noem het een wondje…
ReagerenBijlagen: