Zoeken Vraag het forum

donkerbruin slijmverlies, tijdens slikken van pil (al 4 maanden)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik slik de pil. Nu 4 maanden achter elkaar (zonder stopweken). Nu heb ik sinds een week donkerbruin slijmverlies. Kan dit een doorbraakbloeding zijn? Ik heb ook gelezen over innestelingbloed. Ik heb namelijk de afgelopen 2 maanden seks gehad, zonder condoom oid. Ik maak me nu dus ontzettend zorgen.
    En wat moet ik nu doen? Kan ik nu gewoon stoppen met de pil, of toch de strip afmaken?

Ik hoor heel graag reacties!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil op tijd hebt genomen en er geen bent vergeten is een zwangerschap zeer onwaarschijnlijk. Het zal een doorbraakbloeding zijn of gewoon een tussentijdse bloeding (spotting).
    Gewoon doorgaan en de strip afmaken. Las dan een stopweek in.

Reageren
    Anoniem

Nee ben heel trouw met het slikken van de pil. Heb een week geleden voor t laatst seks gehad. En gister gestopt met de pil. 3 Dagen eerder dan gepland. Is dit erg? Bedankt voor je reactie.

Wel raar dat t alleen donkerbruin is met slijm (sorry voor de details).

Reageren
    John (moderator)

Drie dagen eerder stoppen is op zich geen probleem maar ook niet erg zinvol.
    Let er wel op dat de stopweek NIET langer mag duren dan 7 pilvrije dagen.

Dat het donkerbruine afscheiding is, is op zich niet zo vreemd hoor.

Reageren
    Anoniem

Bedankt!

Reageren
Reageer op: donkerbruin slijmverlies, tijdens slikken van pil (al 4 maanden)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.