- Anoniem2 januari 2015 om 22:43
Hallo,
Ik slik de pil. Nu 4 maanden achter elkaar (zonder stopweken). Nu heb ik sinds een week donkerbruin slijmverlies. Kan dit een doorbraakbloeding zijn? Ik heb ook gelezen over innestelingbloed. Ik heb namelijk de afgelopen 2 maanden seks gehad, zonder condoom oid. Ik maak me nu dus ontzettend zorgen.
En wat moet ik nu doen? Kan ik nu gewoon stoppen met de pil, of toch de strip afmaken?Ik hoor heel graag reacties!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 00:14Als je de pil op tijd hebt genomen en er geen bent vergeten is een zwangerschap zeer onwaarschijnlijk. Het zal een doorbraakbloeding zijn of gewoon een tussentijdse bloeding (spotting).
Reageren
Gewoon doorgaan en de strip afmaken. Las dan een stopweek in.Anoniem3 januari 2015 om 11:53Nee ben heel trouw met het slikken van de pil. Heb een week geleden voor t laatst seks gehad. En gister gestopt met de pil. 3 Dagen eerder dan gepland. Is dit erg? Bedankt voor je reactie.
Wel raar dat t alleen donkerbruin is met slijm (sorry voor de details).
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 13:03Drie dagen eerder stoppen is op zich geen probleem maar ook niet erg zinvol.
Let er wel op dat de stopweek NIET langer mag duren dan 7 pilvrije dagen.Dat het donkerbruine afscheiding is, is op zich niet zo vreemd hoor.
ReagerenAnoniem3 januari 2015 om 13:30Bedankt!
Reageren