- idino7 september 2017 om 23:38
Hoi, ik slik de pil al meer dan 4 jaar, ik ben sinds dit jaar begonnen met doorslikken maar ik merkte dat ik na dat ik ongesteld werd en weer begon met slikken nog door bleef bloeden voor meer dan 3 dagen. Ik was na 2 maanden weer gestopt en nu net 1,5 week geleden begonnen. En ik
Heb vandaag weer seks gehad met mijn vriend (die ik al meer dan 1 jaar heb) en ik had na de seks een donkerrode afscheiding en dit hebben we de vorige keer dat ik doorslikte ook gehad en ik schaam me er een beetje voor.. ik vroeg me af of dat ernstig was en wat ik er misschien aan kan doen??Dankjewel alvast!!!
Groetjess
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 september 2017 om 23:52Moeilijk om nou te zeggen dat het door het doorslikken komt of door de seks… Heb je die klachten elke keer na de seks?
Reagerenidino8 september 2017 om 00:00Alleen sinds ik doorslik, daarvoor had ik na mijn ongesteldheid wel last van bruine afscheiding maar daarna was het gewoon normaal.. nu heb ik dat ik een hele week of langer moet wachten om zeker te weten of het weg is terwijl vannochtend mijn afscheiding wit was
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2017 om 00:04Dan is doorslikken met de pil die je hebt niet ideaal. Ga naar de huisarts en bespreek het met hem/haar.
Reagerenidino8 september 2017 om 00:05oke heel erg bedankt!!
Reageren