- Lola9224 april 2013 om 17:20
Hallo iedereen
Ik heb sinds deze voormiddag pijn rond mijn baarmoeder als ik rechtsta/ga zitten/wandel, weten jullie wat dat zou kunnen zijn? Ik heb het dus alleen als ik een beweging uitvoer!
Groetjes Lola
6 reactiesReagerenIkke24 april 2013 om 19:00Hallo Lola, kun je iets meer over jezelf vertellen? Hoe oud ben je? Heb je onveilig seks gehad? We willen best meedenken, maar je vraag is een beetje summier omschreven.
Groetjes
ReagerenLola224 april 2013 om 19:36Hallo Ikke
Ik ben 20 en heb altijd met condoom gevreeën, en ben ook aan de pil!
Ben wel net van pil veranderd(desorelle 20) sinds drie weken.
Ik heb dus sinds deze ochtend een pijn in mijn onderbuik, meestal rechts, als ik me beweeg.(bv rechtstaan, gaan zitten, been opheffen..) ik dacht eerst aan die apendicitis maar aangezien ik geen koorts heb/niet missemijk ben lijkt dat me hier niet van toepassing, dus denk ik dat het iets met mi baarmoeder/eierstokken te maken heeft!Zo, hopelijk ben je/zijn jullie hier iets mee:)
ReagerenLauriane25 april 2013 om 13:33Lola9225 april 2013 om 14:32Ik ben van pil veranderd, omdat ik een heel slecht humeur had bij de vorige, maar als dit blijft aanhouden, vrees ik toch dat ik terug naar de vorige ga:s
ReagerenQuote25 april 2013 om 14:39Kies de anticonceptie die bij je past!
Reageren
http://www.anticonceptievoorjou.nl/site/Anoniem30 december 2013 om 14:19Ik heb precies het zelfde.. weet je inmiddels al wat het is geweest?
Reageren