- ellen9312 september 2013 om 17:51
Hey iedereen
ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen omdat ik zelf niet goed weet wat ik heb.
Ik heb nu al 2 dagen last van steken in mijn buik(echt onderbuik, helemaal beneden), maar alleen als ik rechtsta of een beweging maak, het is dus niet constant.. Het lijkt meer op spierpijn eigenlijk. Ik heb ook ontlasting die telkens in een paar keer naar buiten komt, ik moet dus een paar keer per dag naar het toilet. Daarom denk ik dus dat het met de darmen te maken heeft, maar wat zou het kunnen zijn?
Toen ik deze symptomen opzocht kwam ik uit bij zwangerschap, maar dat lijkt me sterk aangezien ik 2 maand geleden voor het laatst sex heb gehad en ik ondertussen al 2 keer mijn maandstonden gekregen heb. Ik ben ook aan de pil trouwens. en de laatste keer hebben we het met condoom én pil gedaan maar het lijkt me sterk dat het dat zou kunnen zijn, toch?
Ik had toen wel mijn pil wat onregelmatig gepakt (dwz soms is om 3uur ’s nachts ipv 10 uur ’s avonds) maar nooit met meer dan 12 uur tussen dus.Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Bedankt voor uw hulp!
1 reactieReagerenTandor112 september 2013 om 19:01Een zwangerschap lijkt me dus wel heel erg onwaarschijnlijk.
Reageren
Hoe is de consistentie van je ontlasting?