- Pruttel18 maart 2013 om 19:30
Hoi,
Ik heb sinds kort een soort bult van vlees aan de bovenkant van de ingang van mijn vagina.
Het doet niet zeer, maar jeukt wel heel erg.
Als ik het met een spiegeltje bekijk lijkt het alsof het mijn vagina blokkeert, maar ik kan er nog wel met een vinger langs.
Het is een beetje ruw, en ik kan het indrukken en heen en weer bewegen.
Is dit woekerend vlees? En wat kan ik er aan doen?Groetjes,
Pruttel7 reactiesReagerenLola19 maart 2013 om 08:58Ga even naar de huisarts. Hij kan met een speculum kijken en de juiste diagnose stellen. Hier op het forum kunnen we alleen maar gissen naar wat je bedoelt.
Groetjes
ReagerenMeisje_Lilly1 april 2013 om 10:21Ik heb dit ook, precies hetzelfde! Het is een soort wit / vleeskleurige bult die aan alle kanten ongelijk is maar alleen een beetje jeukt en verder een pijn doet. Het zit zeg maar bij de opening van mijn vagina, eigenlijk bij het plasgaatje. Is dat hetzelfde als wat jij hebt en ben je er al mee naar de dokter geweest?
Groetjes Lilly.
Reageren.28 april 2013 om 22:17Heb ik ook. Bij mij zijn het wratten. Heb vaseline gekregen tegen de pijn en jeuk. Mocht het niet verdwijnen, dan zullen ze het operatief weg snijden.
Reagerenmarleen14 juni 2013 om 08:58hallo ik heb er ook last van een vleesbultje wat kan ik er aan doen gr
ReagerenEmma14 juni 2013 om 13:27@Marleen, kun je wat duidelijker omschrijven waar het bultje bij jou zit?
ReagerenBaabaa19 juli 2013 om 00:14Hallo,
Ik heb dit ook! Het zit bij de ingang (binnenin) en voelt soepel aan. Het heeft ook dezelfde structuur als de binnenkant van mijn vagina. Ik was zelf ook al aan het gissen naar wat dit kon zijn en heb mijzelf maar voorgehouden dat dit ‘gewoon maar om vuil en viezigheid buiten te houden’ is. Ik weet het anders ook niet hoor 🙂X baabaa
ReagerenLisa16 februari 2022 om 23:26Hoi ik heb al een tijdje echt precies hier last van. Ik merk dat het heel vaak gewoon vanzelf weg gaat maar daarna weer naar ene paar weken terug komt. Ik durf er ook eigenlijk niet mee naar de huisarts
Reageren