- Anoniem2 juni 2015 om 17:51
Hallo, ik heb een vraag over een bultje wat vlak bij de ingang van mijn vagina zit. Het ziet er bijna uit als een puistje want het heeft een witte stip erop en het is gevoelig als ik eraan zit. verder jeukt het niet, doet het geen pijn bij het plassen, bloedt het niet, komt geen pus uit en het ruikt niet vreemd. Daarnaast voel ik me ook prima geen koorts of vermoeidheid.
Ik heb niet geprobeerd om het uit te drukken omdat ik dat eerlijk gezegd niet durf en ik kan pas over een paar dagen naar de huisarts en ik wil toch wel graag weten wat het is.
Ik heb er sinds 2 dagen last van en die dag daarvoor heeft iemand met een tongpiercing mij oraal bevredigd. ik vraag me af of het misschien een irritatie kan zijn door de tong piercing? of dat het misschien toch iets ernstiger is..8 reactiesReagerenAnoniem2 juni 2015 om 17:58Hier is nog een afbeelding ervan.
Reageren
[attachment=2569]20150602_155108.jpg[/attachment]John (moderator)
2 juni 2015 om 18:14De foto is een beetje wazig….
Zijn het bultjes of blaasjes?Ik kan de foto weer verwijderen als je dat wilt
ReagerenAnoniem2 juni 2015 om 18:19Ik kan proberen nog een foto te maken? Volgens mij is het een bultje
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2015 om 18:31Neem dan de foto niet zo dicht bij….dan wordt die duidelijker.
ReagerenAnoniem2 juni 2015 om 18:40Scherper kan ik het niet krijgen ben ik bang
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2015 om 18:56Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toch wel wat twijfel heb of het geen herpes infectie is. IK hoop dat ik me vergis….
Reageren
Het rode plekje ernaast en het plekje boven op de linkerschaamlip doet mij twijfelen.Anoniem2 juni 2015 om 19:04Kan het plekje boven op de linkerschaamlip geen irritatie zijn van scheren?
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2015 om 19:16Dat zou kunnen. Daarom zeg ik ook “ik twijfel”…..
Reageren
De huisarts kan dat in ieder geval beter bekijken dan vanaf een foto.