- Bloempje8815 oktober 2011 om 20:24
Ik ben 23 jaar en ik heb al 3 jaar een vaste relatie. Een tijdje geleden voelde ik een vervelend gevoel tijdens het vrijen rond de ingang van mijn vagina, een branderig gevoel. De dokter dacht dat het een schimmelinfectie was en heeft me een zalfje voorgeschreven. Het branderige gevoel tijdens de seks is nu weg, maar het voelt desondanks toch niet zoals het hoort. Rond de ingang doet het nog steeds pijn. Het viel me op, dat rond en aan de binnenkant van de ingang van de vagina allemaal kleine ‘flubbertjes’ zitten, het zijn een soort kleine ‘vleestongetjes’ en ‘vleesbolletjes’. Het is exact dezelfde kleur als de rest van mijn vagina, niet rood of zo. Het vreemde is dat het er steeds meer lijken te worden! Alsof mijn vagina dichtgroet.. Het doet geen pijn maar ik maak me er wel zorgen over. Het is geen SOA want ik ben getest op soa’s! Ik las op internet ergens over vrouwen met exact hetzelfde probleem en ook dat het weggehaald kan worden door de huisarts indien het voor ongemakken zorgt tijdens het vrijen. Ik las ook dat het juist kan komen door seks, door de wrijving in de vagina. Toch wilde ik weten of er meerdere vrouwen die dit hebben en weten jullie wat het is? Ik zou graag willen weten wat het is want ik maak me best zorgen!
4 reactiesReagerenanoniem25 oktober 2011 om 18:24ik heb hier geen last van maar op dit forum zijn er volgens mij wel meer vrouwen die hier last van hebben. dan moet je die maar eens bekijken anders.
succes
ReagerenSara18 augustus 2013 om 17:45Wat was het uiteindelijk nou? Ik heb hier nml ook last van!
ReagerenHeleen28 augustus 2013 om 18:14Nou, dan ga je toch even naar de gynaecoloog?
ReagerenZuster17 september 2013 om 09:34ik had hier ook last van, huisarts stuurde mij door naar de gyn. En die verwees mij door naar een seksuoloog. Reden: ‘het is heel normaal deze “flubbertjes” te hebben’. Dank u Spaarne z’huis, u heeft mij goed geholpen. Not
Reageren