Zoeken Vraag het forum

Pijnlijk slijmvlies ingang vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hummie

Hallo allemaal,

Ongeveer een half jaar geleden heb ik een nieuwe vriend gekregen. De eerste keren seks gingen hartstikke goed (ondanks dat hij vrij groot geschapen is). Na een tijdje hadden we het redelijk vaak in een weekend gedaan (4 keer) en sindsdien heb ik klachten. Dit weekend was ongveer 2 maanden geleden. Ik heb al een tijdje last van anusscheurtjes, waardoor het poepen soms zeer doet. Maar nu heb ik sinds dat weekend ook steeds last van pijn bij de ingang van mijn vagina. Ik zie geen wondjes (soms een heel kleintje) maar het doet gewoon erg zeer als ik het aanraak, en dus ook seks heb. Ook jeukt het dan een aantal dagen enorm na de seks. Mijn afscheiding is niet veranderd. Het is doorzichtig/wit maar zeker niet hoe mensen het omschrijven als het een schimmelinfectie zou zijn. Mijn huid ziet ook niet rood. Ik vraag me enorm af wat dit is en hoe ik hier vanaf kan komen? Ik heb namelijk geen zin meer in seks op deze manier en begin er zelfs een beetje bang van te worden, omdat ik steeds zo erg hoop dat het dit keer goed zal gaan. Sommige keren heb ik er namelijk weer geen las van.

Heeft iemand iets soortgelijks gehad? Of weet iemand hier bijvoorbeeld een creme voor?

Ik ben er vrij wanhopig door aan het worden!

Reageer op: Pijnlijk slijmvlies ingang vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.