- ms19928 januari 2012 om 23:11
Hey allemaal,
Ik zit met een probleem waar ik (voorlopig) nog even niet mee naar de dokter wil stappen. Het volgende is het geval:
Sinds november 2011 heb ik een nieuwe relatie. Hij en ik (allebei 19 jaar oud) hebben uiteraard geprobeerd seks te hebben. En in enkele gevallen is dit met veel moeite uiteindelijk ook wel gelukt. Helaas heb ik in die gevallen absoluut niet kunnen genieten.
Het probleem is namelijk dat ik een pijnlijk plekje heb, aan de onderkant van de ingang van de vagina. Wanneer dit plekje aangeraakt wordt, spannen al mijn spieren in de schaamstreek samen. Dit maakt het voor mijn vriendje dan ook bijna onmogelijk om nog verder te gaan. In sommige gevallen gaat dit ook gepaard met (lichte) bloedingen.
Antwoorden als SOA-testen en dergelijken kan ik niks mee, aangezien ik nog altijd heel veilig seks heb gehad.
Wel weet ik dat ik bij voorgaande relaties géén last van dit euvel heb gehad. Het is ook niet zo dat mijn huidige relatie overdreven groot geschapen is oid, dus voor mij (ons) blijft het een groot raadsel.
Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft, of heeft gehad?
Ik zou hier graag wat meer over te weten komen..Bedankt!
1 reactieReagerenanoniem21 december 2012 om 15:55Ik herken mijzelf precies in jouw verhaal, ik heb hier namelijk ook heel veel last van. Alleen ik heb nog nooit seks gehad maar alsnog doet het zeer. Zelfs met plassen is het heel erg pijnlijk.. En ik durf niet naar de dokter te gaan hiermee..
Reageren