Zoeken Vraag het forum

pijnlijk plekje in vagina na vrijen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • chantal

Hallo,

Ik heb al jaren, regelmatig, na/tijdens het vrijen een pijnlijk wondje dat ontstaat aan de binnenkant van mijn vagina. Vlak bij de ingang. Ik kan het zien als ik mijn schaamlippen spreid.
    Het ziet eruit alsof de huid erop los heeft gelaten, deze huid slaat wittig uit en komt ook een beetje los. Het is ongeveer een halve centimeter groot.
    Na een dag of 3 is pijn meestal wel weer over maar als we weer vrijen ontstaat het vaak weer.
    En heeft daarom ook invloed op ons sexleven.
    We hebben glijmiddel geprobeerd maar hier lijk ik allergisch voor, mijn vagina zwelt op en wordt rood als we dit gebruiken, wat ook na een paar dagen weg trekt.
    Ik wil graag weten of er iets gedaan zou kunnen worden aan het steeds terugkerende wondje??

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een huidaandoening kunnen zijn of een terugkerende infectie. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: pijnlijk plekje in vagina na vrijen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.