Beste,
Bij penetratie (vingers + penis) en het enorm openen van mijn benen naar buiten zorgt ervoor dat ik pijn ervaar aan mijn vagina. Dit is al enkele keren voorgekomen en zoals ik zeg zonder seks voel ik dit af en toe ook bij het extreem openen van mijn benen. Ik ben altijd genoeg opgewonden en nat. Mijn vriend geeft me goede orale seks en we gebruiken af en toe ook eens glijmiddel (zeker als ik pijn ervaar). Hij vraagt ook als we verder willen gaan of niet.
Ik heb een huidziekte genaamd psoriasis. De laatste maand heb ik enorm veel stress gehad waardoor er veel bij is gekomen. Zou dit dus ook aan mijn vagina kunnen zijn waardoor ik pijn ervaar? Ik heb wat extra roodheid (geen uitscheiding dus ik vermoed geen schimmel).. Mijn vriend zag ook langs de buitenkant enkele scheurtjes (hij is groter geschapen dan mijn ex dus kan dit er iets mee te maken hebben? Of komt dit door extremer te vingeren?). Mijn vriend helpt me hier enorm mee en wil het beste voor me dus wilt hij dit helpen onderzoeken.
Bedankt!