Zoeken Vraag het forum

Zwarte knobbel ingang vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Veldhuis

Ik heb sinds vandaag een ruw/hard aanvoelende zwarte knobbel bij de ingang van de vagina. Ik voelde vorige week ongeveer 5 cm de vagina in al een knobbel maar dacht dat dit waarschijnlijk de baarmoederhals zou kunnen zijn. Ik ben nu wel bang dat het iets anders is.

5 reacties
    Reageren
    Veldhuis

Weet iemand wat dit kan zijn? Het houdt me wakker 🙁

Reageren
    Bo

Ik heb geen flauw idee maar denk niet at het de baarmoederhals is! Ik zou voor je eigen gerustheid even naar je huisarts, of gewoon even met de assistent bellen om te vragen wat het kan zijn. Hoe weet je ook of het zwart is als het 5cm diep zit?

Ik zou me niet zalen te druk maken maar voor je eigen gevoel toch eventjes bellen!

Reageren
    Emma

Afspraakje maken met de gyn. Hij heeft er verstand van. Hoe is het nu met je?

Reageren
    Veldhuis

Ik was een week over tijd. Nadat ik ongesteld ben geworden is het weggegaan. Verder geen last meer gehad gelukkig!

Reageren
    Natalie

@Veldhuis, maar wat was het dan bij jou? Waar kwam het door?

Merci

Reageren
Reageer op: Zwarte knobbel ingang vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.