John (moderator)
8 mei 2020 om 20:31Ik zou het inderdaad even in de gaten houden. Als het de volgende weer rond dezelfde tjd is ga je even naar de huisarst. Mogelijk dat je dan van pil moet wisselen
Ongeveer8 juli 2020 om 19:25Even een status update.
Ik merk dat ik vrijwel geen steek meer heb. De laatste keer was ergens al een poos terug. Toen bukte ik erg snel naar voren om iets te pakken en toen was die steek daar.
Eigenlijk waren die steken begonnen toen ik op een ander merk pil over moest (merk Bayer dat ik normaal had was er niet meer wegens leveringsproblemen). Toen kreeg ik dus een ander merk voorgeschoteld.
Sinds die overgang eigenlijk wat vage klachten gehad zoals dus de steek bij bepaalde bewegingen.
De ene keer als ik de pil haal hebben ze Bayer en de andere keer dat andere merk. Telkens als ik weer een ander merk slik krijg ik zulke dingen.. Om gek van te worden.
Is dat normaal dat dit bij zo’n wisseling gebeurt?
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2020 om 22:52Dat kan wel eens voor komen. De werkzame stoffen zijn dan wel hetzelfde maar de hulpstoffen kunnen verachillen. Bespreek met je huisarts dat je steds hetzelfde merk moet krijgen
Reageren