- Anoniem12 juni 2014 om 11:02
Hai,
Vorige week had ik in het weekend eerst beetje bruine bloed daarna werd het alleen maar erger en roder.
Ongeveer 1,5/2 dagen heeft het geduurd. Ik heb sindsdien ook opgeblazen buik, steken in mijn onderbuik. Had maand geleden wel paar keer acute buikpijn gehad. Met plassen heb ik vaak branderig gevoel, niet altijd en het is echt branderig van binnen, in mijn vagina.Ik niet de pil en heb nog nooit tussentijdse bloeding gehad.
Mijn periode moet ik pas over 2,5/3 week krijgen.Ik heb mij getest op soa en blaasontsteking maar het was allemaal schoon. Ben ook niet zwanger.
Morgen ga ik naar de dokter voor inwendig onderzoek maar vraag echt af wat kan het anders zijn?Snap goed dat hier niemand diagnose kan stellen via internet kom ik op kanker terecht en dat lijkt mij stug.
Ben nog maar 28 jaar vaak is dat toch vanaf 30ste jaar?Dank alvast voor reacties!
6 reactiesReagerenAnoniem12 juni 2014 om 11:09oh en ik ben overigens ook erg moe.
ReagerenAnoniem12 juni 2014 om 11:22Oh en sorry… heb ook enorme plasdrang gedurende dag. Is echt vermoeiend denk ik hele tijd dat ik moet plassen maar moet ik niet.
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 12:04Ik denk dat het niet erg zinvol is om gissingen te doen over wat er aan de hand zou kunnen zijn. Het is toch betere om even het onderzoek af te wachten.
ReagerenAnoniem12 juni 2014 om 12:32Daar heb je ook gelijk in. Ik kan mij alleen niet voorstellen wat het anders kan zijn. Kanker kan toch niet?
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 13:43Ik kan niet zeggen dat het niet zou kunnen maar het lijkt me toch erg onwaarschijnlijk.
ReagerenAnoniem12 juni 2014 om 14:31Ik snap het!
Reageren
Vind vervelend dat ik niet kan uitvinden waar aan ik kan denken. Vind dat persoonlijk wel zo prettig maar goed.