Zoeken Vraag het forum

Wat is dit?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lynn

Hallo

SindsĀ  vorige week voel ik wat pijn in de omgeving van de plasopening,onder de kleine schaamlippen, ik denk zo boven de vagina opening tegen de plasopening. Op de foto kunt u een wit puistje ofzo zien. Als ik dat gebied aanraak doet het pijn. Het is ook klein en het gebied is ook wat gezwollen. Ook lijkt er geen verandering in te komen, het blijft even groot, maar is wel wat vervelend omdat dit gebied gevoelig is

Daarnaast ben ik sinds enkele dagen in behandeling voor infectie aan de urinewegen. Ik weet niet of dit een verband heeft met elkaar en wat het precies is? Het gebied was de voorbije week enorm pijnlijk ook bij zitten, maar het is nu alweer beter, al zit dat puistje of wat het ook is er nog steeds. Wat kan ik eraan doen? Is er een link met de infectie? Kunt u na bekijken foto deze alweer verwijderen? Bedankt.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een gevolg van de infectie zijn. Of een puistje

Reageren
    Lynn

Dag John
    Dank voor uw snelle antwoord.
    Kan ik er iets tegen doen? Bestaat hier zen middel voor of zou het vanzelf weg moeten gaan?

Reageren
    John (moderator)

Puistjes gaan doorgaans vanzelf weer weg.
    Je kunt naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken. Als het van de infectie is, kan de huisarts daar iets voor voorschrijven

Reageren
    Lynn

Dag John
    Bedankt voor de info.
    Kunt u nog de foto verwijderen? Dank u en een fije dag nog!

Reageren
    John (moderator)

De foto is verwijderd

Reageren
    Lynn

Dag John

Heb, als aanvulling vorig bericht, de uitslag van urine onderzoek. Want ik dzcht eerst dat er een blaasinfectie was, maar er er zijn geen bacteriƫn gevonden. Ik moet geen antibiotica nemen, maar kan die etter van die puist zijn? Of is het eerder een abces? Of zouden er bij een abces andere symptomen zijn dan gewoon pijn bij de plasopening?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas niet beantwoorden. Je zult er dan toch mee naar de huisarts moeten gaan om ernaar te laten kijken

Reageren
Reageer op: Wat is dit?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiƫntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiƫntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.