Zoeken Vraag het forum

bult die vagina blokeert

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hoi, Ik heb er ook een aan de voorkant richting mijn buik bedoel ik dan. hij zit ongeveer een vinger diep. In de ochtend tot nu toe niet en in de middag wel. Ik slik de pil en word om de 3 weken gewoon ongesteld. Het is een bobbel met een soort inhamming/gaatje erin. Als ik er op duw doet het geen pijn. Hij zit dus als je met je vingers een “kom hier” beweging maakt tegen de wand van mijn vagina aan. Ik zie nu zo veel antwoorden en wil gewoon graag weten of het normaal is of niet ik begin er erg over te stressen en ga liever niet naar mijn huisarts.

John (moderator)

Dat zal dan je baarmoederhals zijn met de baarmoedermond

Reageren
    Bobbel met gaatje

Lijkt mij de klier van bartholin, die heeft een uitgang in de vagina. Raakt soms verstopt en wordt dan dikkere bult. Zoek eens op.

Reageren
    Sandra

Ik heb het laatste geval ik voel een bult met een gaatje erin het voelt apartig en ik maak me er zorgen om kan ik wel seks hebben of is het baarmoederhals kanker of is het gewoon de baarmoederhals want ik heb dit niet eerder gevoelt

Reageren
    Suus

@Sandra

Beter om je huisarts er even te laten kijken, via een forum kun je niet beoordelen wat het is.
    Ik zou in elk geval geen foto op verzoek van anonieme personen sturen, grote kans dat ze niet voor medische doeleinden gebruikt gaan worden.

Reageren
    John (moderator)

Zoals je het beschrijft lijkt het toch de baarmoederhals met de baarmoedermond te zijn

Reageren
    Sara

De bult heb ik al erg lang en word volgens mij niet groter of kleiner. Ik kan hem niet uitknijpen wat hij is redelijk hard en dat doet een beetje pijn. Ik ben nog niet intiem geweest en vraag me af wat ik moet doen? Ik ben ontzettend bang en durf niet naar de dokter en het aan mijn moeder te vertellen

Reageren
    Suus

Zoals eerder al meerdere keren gezegd, via een forum kun je het niet beoordelen.
    Praat er dus toch over met je moeder of iemand anders in je omgeving of ga er mee naar je huisarts.
    Proberen uit te knijpen moet je in elk geval niet doen, je kunt zo een ontsteking veroorzaken en dan dan zul je zeker naar de huisarts moeten.

Reageren
    Anoniem

Hallo
    Ik heb de afgelopen dagen best wel last van een kietelend gevoel bij dat halve bultje vooraan de vagina, hoe kan dit

Reageren
    Hihig

Dag, ik denk dat het volledig normaal is, een soort bumpertje of klier in het begin van je vagina.

Reageren
Reageer op: bult die vagina blokeert
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.