Hoi, Ik heb er ook een aan de voorkant richting mijn buik bedoel ik dan. hij zit ongeveer een vinger diep. In de ochtend tot nu toe niet en in de middag wel. Ik slik de pil en word om de 3 weken gewoon ongesteld. Het is een bobbel met een soort inhamming/gaatje erin. Als ik er op duw doet het geen pijn. Hij zit dus als je met je vingers een "kom hier" beweging maakt tegen de wand van mijn vagina aan. Ik zie nu zo veel antwoorden en wil gewoon graag weten of het normaal is of niet ik begin er erg over te stressen en ga liever niet naar mijn huisarts.
Dat zal dan je baarmoederhals zijn met de baarmoedermond
Lijkt mij de klier van bartholin, die heeft een uitgang in de vagina. Raakt soms verstopt en wordt dan dikkere bult. Zoek eens op.
Ik heb het laatste geval ik voel een bult met een gaatje erin het voelt apartig en ik maak me er zorgen om kan ik wel seks hebben of is het baarmoederhals kanker of is het gewoon de baarmoederhals want ik heb dit niet eerder gevoelt
@Sandra
Beter om je huisarts er even te laten kijken, via een forum kun je niet beoordelen wat het is.
Ik zou in elk geval geen foto op verzoek van anonieme personen sturen, grote kans dat ze niet voor medische doeleinden gebruikt gaan worden.
Zoals je het beschrijft lijkt het toch de baarmoederhals met de baarmoedermond te zijn