Zoeken Vraag het forum

Bult diep in vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anne

Hallo,

Als ik diep mijn vagina in ga, voel ik daar een soort ‘ovaalvormige’ bult met een soort puntje in het midden. Ik dacht eerst dat dit mijn baarmoedermond zou zijn, maar ik kan er met mijn vinger ‘omheen’ draaien. Dus het lijkt een soort uitstulping waar ik de vinger nog omheen kan brengen. Het ligt best diep en een beetje links.

Ik heb verder geen klachten, maar maak me toch wat zorgen.. Iemand een idee?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is dus je baarmoederhals met mond

Reageren
    Anne

Maar tot deze week heb ik dit nooit gevoeld. Vraag me af of ik dan een verzakking van de baarmoeder heb? Ik ben 24 jaar en heb verder geen klachten dus dat lijkt me sterk..

Reageren
    John (moderator)

Voor een verzakking ben je in principe toch nog wat te jong. Als je er ongerust over bent, ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Alias

Misschien is de klier van Bartholin van verstopt?

Reageren
    Anne

Daarvoor is het echt te diep in de vagina. Die klier zit op max een paar cm na de ingang.

Reageren
    John (moderator)

De klieren van Bartholin zijn twee klieren met de afmeting van een erwt in de vaginawand aan weerszijden van de vaginaopening. Die zitten dus niet diep in de vagina. En als die zo groot worden als de TS aangeeft, verga je van de pijn als je die aanraakt. En zou je dus met een vinger de vagina niet zomaar meer in kunnen

Reageren
    B

Hi Anne,

Heel erg verouderd je vraag, maar heb je ontdekt wat het was, of ben je naar de huisarts gegaan?
    Ik heb exact dit ook gevoeld. Als een soort mini pukkeltje diep liggend, wat geen pijn doet. Ook niet bloed oid nadat ik eraan had gezeten.

Reageren
Reageer op: Bult diep in vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.