Zoeken Vraag het forum

Pijn tijdens en na vrijen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik ben een meisje van 17 jaar, ik heb nu al bijna een jaar een vriend en ongeveer een half jaar zijn we seksueel actief. Ik heb nooit ergens last van gehad tot op een maand geleden, een maand geleden deed het voor het eerst na het vrijen enorm pijn tijdens het plassen, een heel branderig gevoel. De pijn was de dag erna al nagenoeg weg dus een halve week later hebben we het weer geprobeerd, maar toen deed het tijdens de seks een beetje pijn, niet veel maar met sommige bewegingen voelde ik het wel. Ook achteraf weer een enorme pijn die binnen 24 uur weg was. Toen besloten we weer een week te wachten, maar het deed geen pijn dus ik dacht het kan wel weer maar het was weer precies het zelfde. Toen wachtten we weer een week en toen viel de pijn mee! Een heel licht branderig gevoel achteraf maar alsnog dus niet pijnloos, dus weer maar een hele week wachten en niets doen. Toen hebben we het gisteren weer geprobeerd en het deed ineens weer enorm veel pijn, maar ik snap niet hoe. Ik heb voor deze periode nog geen een keer last gehad, maar ik ben bang dat deze pijn nooit meer weg zal gaan en misschien weinig seks kan hebben maar ik ben pas 17. Wat kan dit zijn??? We hebben overigens tussendoor nog wel een beetje gevingerd, want daar voel ik helemaal geen pijn bij. Maar wat kan het zijn?

9 reacties
    Reageren
    Anoniem

En ik ben alleen maar natter dan eerst dus aan het opgewonden kan het niet liggen!

Reageren
    John (moderator)

Het kan een infectie zijn. Maar ik zou je dan toch aanraden om met die klacht naar de huisarts te gaan

Reageren
    Anoniem

Kan zo’n infectie dan niet vanzelf over gaan?

Reageren
    John (moderator)

Nee. En dat blijkt wel want je blijft er last van houden

Reageren
    Anoniem

Kun je ook niet bij een drogist zelf een middeltje kopen?

Maar alleen na de seks doet het pijn wanneer ik geen seks heb voel ik er niks van dan kan ik gewoon normaal plassen.

Reageren
    Catootje

Als je de pil gebruikt: die kan zorgen voor klachten.

Reageren
    Anoniem

Ja, klopt ik zit aan de pil. Maar als het zo’n infectie is lijkt mij dat je er toch constant last van moet hebben in plaats van tijdens en na de seks?

Reageren
    Anoniem

Maar ook aan de pil zit ik al 2/3 jaar nooit ergens last van gehad

Reageren
    John (moderator)

Je zult toch eerst moeten weten wat er aan de hand is voordat je daar iets kan gaan doen

Reageren
Reageer op: Pijn tijdens en na vrijen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.