- Anoniem5 november 2014 om 09:04
Hallo,
Sinds 2 maanden heb ik een nieuwe vriend na een heftige relatie te hebben gehad.
maar daar doet het allemaal niet toe.Seks hoort fijn te zijn, maar elke keer als wij seks hebben dan krijg ik een brandend gevoel beneden, en de volgende dag lijkt het wel op een blaas ontsteking oid.
ik had gelezen dat hier meer vrouwen last van hebben,maar nog kom ik er niet uit wat nou de oorzaak is en wat wij hier beide aan kunnen doen.iets met de ph waarde van voorvocht of zijn sperma?
iemand hier last van en een oplossing?Seks hoort prachtig te zijn, maar in deze mate krijg ik geen zin in seks meer,wat beide heel lastig is voor ons
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 november 2014 om 10:34Het is mogelijk dat het een (schimmel)infectie is.
Reageren
Misschien goed om even naar de huisarts te gaanAnoniem5 november 2014 om 12:09Maar het aparte is het is eigenlijk alleen na seks met condoom.
Reageren
ik ben me erin aan het verdiepen maar ik kom er niet helemaal uit, van de week anders maar een afspraak maken met mijn huisarts.John (moderator)
5 november 2014 om 13:55Dan zou het een latexallergie kunnen zijn. Of het glijmiddel dat op de condoom zit
Reageren