- Adian12 februari 2013 om 20:37
Hallo
Ik hoop dat mensen mij hiermee kunne helpen. Ik ben na een gesprek
Met mijn huisarts niet echt opgeschoten.Ik ben nog niet zolang seksueel actief. We doen het ongeveer 1 keer per week en het gaat niet bepaald heel heftig aantoe.
Maar als hij in komt dan heb ik nergens last, ik ben dan nat genoegg maar dan tijdens het vrijen begint het branderige gevoel daar! Telkens als hij heen en weer gaat voelt het heel
Erg branderig. Dit is al na de eerste keer seks
Als hij daarna er weer in wilt komen dan lan hij amper met zijn vinger in. Me binnenste schaamlippen zijn dan zo opgezwollen en zo pijnlijk dat elke aanraking ondraaglijk is.
Hij probeert me dan toch op te winden en als hij er dan heel langzaam inkomt met veel
Pijn.
Daarna als ik dan ga plassen merk ik dat het pijn doett heel branderig en de pijn is te vergelijken met een wondje waar je zout opzet.De opzwelling blijft zeker de hele dag mog
Aanhouden en ook de pijn en de druk daar beneden gaat niet snel
Over. Ik heb dan ook moeite met zitten en opstaan.Wat kan dit toch zijn? Ik heb geen schimmelinfectie want heb geen jeuk en geen dikke afscheiding.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 februari 2013 om 20:48Beste adian,
Om een infectie te hebben hoef je niet perse jeuk of een dikke afscheiding te hebben.
Er zijn meerdere mogelijkheden voor je probleem.
Kun je even laten weten hoe oud je bent, hoe lang je al menstrueert en of je de pilgebruikt?Overigens moet dit wel even van mijn hart:
Reageren
Ik vindt het eerlijk gezegd een beetje lomp van je partner dat hij toch wil penetreren als hij weet dat jij pijn ervaart. Dit moet je gewoon niet toe laten!! Ik denk dat je hier duidelijk een grens moet stellen. Je zou er nog een complex van krijgen en dan gaat vrijen helemaal niet meer.Adian12 februari 2013 om 20:53Ik
Ben 26 jaar. Ik heb al eerder in het verleden schimmelinfectie gehad
Had toen toch hele andere symptomen dan nu.Hij neemt alle tijd voor voorspel en ik denk ondanks de pijn toch wel
Reageren
Heel erg nat.John (moderator)
12 februari 2013 om 21:03Dat hangt natuurlijk ook een beetje af van welke schimmelinfectie.
Het zou ook de zuurgraad van je vagina kunnen zijn.
Gebruik een tijdje lactacyd en kijk of dat helpt.
Tevens zou ik jullie willen adviseren om een glijmiddel te gebruiken. Liefts een glijmiddel dat iets langer aanwezig blijft.Durex Play, is een vrij stevig glijmiddel met diverse smaken. Kijk even op bijgaande link.
http://www.durexshop.nl/?gclid=COK6qcXUsbUCFVHLtAodZ1QAOA Gebruik het in ruime mate ook bij het voorspel.Mochten ondank alles de klachten blijven ga dan naar de gyneacoloog.
Reagerenc.13 februari 2013 om 07:36Als he om een soort schimmel gaat, adviseer ik je toch weer naar de huisarts te gaan. Ook de zuurgraad kan misschien een ( bij ) rol in spelen. Laat de huisarts je uitgebreid onderzoeken of er geen andere problemen zijn, zoals DE pil. Kan DE pil niet het probleem zijn ??? Succes
Reageren