Zoeken Vraag het forum

Jeuk buiten om vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kelss

Ik heb een probleem
    Ik heb sinds kort weer seks gehad met de zelfde persoon waar ik altijd seks mee heb , alleen wat mij nu is opgevallen is zodra ik seks met hem heb heb ik ineens allemaal last van rare symptomen
    Zoals een sterk ruikende Vagina ( dit houd een paar weken aan daarna is het weg)
    als ik bijvoorbeeld seks heb met iemand anders heb ik hier totaal geen last van!
    Alleen bij hem dus ik heb een aantal keren seks gehad met hem 2 weken geleden dus voor het laatst
    Na de seks had ik direct hele erge pijn aan mijn bekken en aan mijn rug volgens de huisarts heb ik last van een te strakke vagina dus pijn aan mijn bekken ect is normaal (volgens haar)
    en moet hier voor na de fysio ik ben ook dus all eerder getest op soa’s heb gelukkig niks. Maar ik heb dus 2 weken geleden voor het laatst seks met hem gehad, had ik last van pijn aan mijn bekken
    En buiten mijn vagina was helemaal opgezwollen en rood mijn vagina lippen waren dus zeg maar opgezwollen en heel rood en kreeg last van veel afscheiding het zou dus ook kunnen omdat ik in mijn vruchtbare dagen onveilig seks had want de afscheiding is dus nu opgehouden.. alleen heb ik ineens dus last van af en toe jeuk buiten om mijn vagina dus alleen aan mijn schaamlippen heb ik dus jeuk ,
    heb verder geen last meer van afscheiding dus alleen aan jeuk buiten om mn vagina moet ik me hier zorgen om maken ? Ik douche elke dag en was mijn vagina met zeep zou kunnen dat ik door de zeep irritatie heb ? Misschien een schimmel infectie? Of ligt het probleem dus aan hem ? Want ik heb dit probleem letterlijk alleen bij hem

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een schimmelinfectie zijn. En zeep kan irritaties veroorzaken

Reageren
Reageer op: Jeuk buiten om vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.