- Taylor28 mei 2025 om 11:14
Is er iemand hier bekend mee of ervaring mee gehad?
Ik ervaar nu al bijna 6 maanden lang jeuk bij de ingang van mijn vagina. Geen pijn of branderig gevoel, GEWOON JEUK. Deze klachten waren ontstaan nadat ik seksueel actief werd. Ik ben NEGATIEF getest op een SOA en bacteriële vaginose. De afgelopen maanden had ik wel branderig gevoel bij het plassen, maar de arts schreef mij hiervoor een anti-schimmelinfectie tablet waardoor het branderig gevoel weg is gegaan. Ik ervaar dit dus niet meer. Ik ervaar nog wél jeuk bij de ingang van mijn vagina. Ik ben ook niet meer seksueel actief. Ik ervaar verder geen pijn, vieze vagina geur of abnormale afscheiding. Ook geen pijn bij masturbatie of seksuele gemeenschap. Pijn is nergens aanwezig.
Binnenkort moet ik naar de gynaecoloog.
Ik gebruik momenteel Triamcinolonacetonidecrème. Het brengt verlichting maar het vermindert niet mijn klachten.
3 reactiesReagerenTaylor28 mei 2025 om 11:18Ik was vergeten erbij te vermelden dat ik ook GEEN wondjes, pukkels, wratten of iets dergelijks heb in of bij mijn vagina.
ReagerenCaroline29 mei 2025 om 00:21Misschien een allergische reactie van iets?
Reageren–29 mei 2025 om 09:09Heb je het echt iedere dag? Ik heb soms ook wel is periodes dat ik wat jeuk heb maar bij mij trekt het altijd wel weer weg vanzelf, miss iets van een infectie? Als het al 6 maanden constant aanwezig is zou ik idd wachten tot de gynaecloog wat ervan zegt maar ik heb zelf ook wel eens verschillende klachten en die trekken meestal vanzelf wel weer weg (zoals brandend gevoel of jeuk of pijn oid..)
Reageren