- Anoniem15 april 2015 om 02:05
Hai,
Ik heb van het weekend sex gehad met m’n vriend. Normaal ga ik na de sex altijd douche of ik fris me even op (vooral daar beneden). Omdat ik zo moe was heb ik dat deze keer niet gedaan! De volgende dag had ik meteen brandend gevoel aan m’n vagina, en heb ik die bultjes die op een puistje lijkt. 1 bultje zit bij de ingang van m’n vagina ( wat nu aanvoelt alsof ik ben uitgescheurd!) en de andere iets verder naar de zijkant (waar de rand van m’n string zit). En het jeukt giga erg bij m’n vagina en als ik op een bepaalde manier zit irriteert het ook! Met plassen heb ik een brandend gevoel. wat zou het kunnen zijn?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 april 2015 om 07:25Zijn het harde bultjes of zijn het meer vocht blaasjes?
ReagerenAnoniem15 april 2015 om 09:44Hard.. Net als een puistje.. In het midden ook een klein wit puntje. Net als je een puistje heb die je wilt uitknijpen
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2015 om 10:00Het zouden inderdaad gewoon puistjes kunnen zijn.
Reageren
Die zou je dan kunnen uitdrukken. Voor het overige zou het kunnen dat je een schimmelinfectie hebt. Heb je ook nog andere klachten? Meer afscheiding bijvoorbeeld op zijn je schaamlippen rood of wat opgezet?Anoniem15 april 2015 om 10:14Nee verder geen verdere klachten, alleen de jeuk en dat t wat irriteert. Schaamlippen zijn iets rood, maar ik dacht dat kan door de jeuk of irritatie komen.
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2015 om 16:27Dan zou het een infectie kunnen zijn. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken. De huisarts kan je dan meteen iets voorschrijven
ReagerenAnoniem15 april 2015 om 23:20Okay, dankjewel voor je hulp!
Reageren