- C30 november 2019 om 20:39
Hallo allemaal,
Voor ik begin wil ik zeggen dat ik met deze klachten naar de gynaecoloog ben geweest. Maar omdat het zo gek is en hij ook niet goed weet wat het is plaats ik het hier ook.
Ik heb endometriose, maar dat geeft er misschien ook niets mee te maken. Sinds de zomer heb ik pijnlijke sneetjes in en aan mijn vagina. Ik heb het vandaag eens goed bekeken en zag het volgende.
Tussen de grote en kleine schaamlippen in zit een stukje huid. Als je goed kijkt zie je dat er aan beide kanten een soort lijn loopt (ik weet niet hoe dit heet). Bij mij lijkt het alsof de linkerkant met een mesje is ingesneden. En op een paar plekjes bloedt het ook een beetje en is het erg gevoelig.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb een zalf gekregen van de gynaecoloog en als het over 3 maanden niet weg is wil hij een stukje onderzoeken.
Ik vind dit doodeng, heb nog nooit iemand met deze klachten gehoord.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 november 2019 om 20:59Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het zou een huidaandoening kunnen zijn. Transpireer je misschien erg?
Reageren
Hoe oud ben je?C30 november 2019 om 21:04Ik ben 39 en nee ik transpireer niet.
Begin het inmiddels doodeng te vinden. Als ik er op Google dan kom ik alleen maar vagina kanker tegen.
ReagerenJohn (moderator)
30 november 2019 om 21:22Daar nou maar eens niet meteen aan denken. Het kan heel goed een huidaandoening zijn
ReagerenGirl17 juni 2021 om 17:43Ondanks dat dit bericht al oud is ben ik toch benieuwd of iemand dit nog leest en wat dit kan zijn?
ik heb er de laatste weken ook constant last van en zitten er flinke sneeen tussen mijn schaamlippen
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2021 om 17:53Dan denk ik dat het goed als je daarmee naar de huisarts gaat
ReagerenGirl17 juni 2021 om 19:27Dat zal ik doen dank voor uw advies.
kan het niet zijn door bv te hard geveegd te hebben met toiletpapier of een schimmelinfectie?
ik heb ook herpes type 2 kan het daar van komen?
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2021 om 19:44Dat kan ik zo helaas niet beoordelen
Reageren