Zoeken Vraag het forum

Hele gekke snee tussen schaamlippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • C

Hallo allemaal,

Voor ik begin wil ik zeggen dat ik met deze klachten naar de gynaecoloog ben geweest. Maar omdat het zo gek is en hij ook niet goed weet wat het is plaats ik het hier ook.

Ik heb endometriose, maar dat geeft er misschien ook niets mee te maken. Sinds de zomer heb ik pijnlijke sneetjes in en aan mijn vagina. Ik heb het vandaag eens goed bekeken en zag het volgende.

Tussen de grote en kleine schaamlippen in zit een stukje huid. Als je goed kijkt zie je dat er aan beide kanten een soort lijn loopt (ik weet niet hoe dit heet). Bij mij lijkt het alsof de linkerkant met een mesje is ingesneden. En op een paar plekjes bloedt het ook een beetje en is het erg gevoelig.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb een zalf gekregen van de gynaecoloog en als het over 3 maanden niet weg is wil hij een stukje onderzoeken.

Ik vind dit doodeng, heb nog nooit iemand met deze klachten gehoord.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het zou een huidaandoening kunnen zijn. Transpireer je misschien erg?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    C

Ik ben 39 en nee ik transpireer niet.

Begin het inmiddels doodeng te vinden. Als ik er op Google dan kom ik alleen maar vagina kanker tegen.

Reageren
    John (moderator)

Daar nou maar eens niet meteen aan denken. Het kan heel goed een huidaandoening zijn

Reageren
    Girl

Ondanks dat dit bericht al oud is ben ik toch benieuwd of iemand dit nog leest en wat dit kan zijn?

ik heb er de laatste weken ook constant last van en zitten er flinke sneeen tussen mijn schaamlippen

Reageren
    John (moderator)

Dan denk ik dat het goed als je daarmee naar de huisarts gaat

Reageren
    Girl

Dat zal ik doen dank voor uw advies.

kan het niet zijn door bv te hard geveegd te hebben met toiletpapier of een schimmelinfectie?

ik heb ook herpes type 2 kan het daar van komen?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo helaas niet beoordelen

Reageren
Reageer op: Hele gekke snee tussen schaamlippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.