Zoeken Vraag het forum

Steeds terugkerende bacteriele vaginose na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Deena

Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds ik met mijn huidige partner ben heb ik constant last van een bacterie. Verschrikkelijk stinkende geur, vooral na seks, als we dan een tijdje geen seks hebben heb ik geen last. (Heb verder nergens last van, geen jeuk of roodheid ofzo alleen die geur en afscheiding) Na veel zoeken erachter gekomen dat het na 1/2 tabletjes normaflor meteen volledig voorbij is, ik heb mijn normale geur weer terug. Ik heel blij, maar zodra ik weer seks heb met mijn partner is het METEEN terug. Dit gaat nu elke keer zo. Zijn penis ruikt soms ook zo als die geur en zijn sperma stinkt ook enorm. Ik heb dit met eerdere bedpartners ook nog nooit gehad.

Ik heb dus tegen hem gezegd dat het aan hem ligt, eerst wilde hij dit niet geloven omdat hij geen klachte. Heeft nu is hij uiteindelijk toch naar de huisarts gegaan en jahoor die wijst de vinger naar mij. Het kan niet aan hem liggen, het ligt aan mij en IK moet een kweekje laten maken en het maar uitzoeken.

Ik weet honderd procent zeker dat daar niks uit komt want we hebben ju al een tijd geen seks of met condoom en dan heb ik gewoon nergens last van.

Help?!

5 reacties
    Reageren
    Deena

Kort samengevat dus: seks > bacterie > behandeling > opgelost > seks > WEER bacterie

en dit constant zo door, daarnaast had zn ex ook last van stank zegt hij en heb ik dit nog nooit gehad bij andere partners.

Reageren
    John (moderator)

“Zijn penis ruikt soms ook zo als die geur en zijn sperma stinkt ook enorm”. Dan is toch duidelijk waar het vandaan komt… Zijn persoonlijke hygiene is wel goed?

Reageren
    Deena

Ja hij wast hem zelfs meerdere keren op een dag, eerst ook met zeep maar ik heb hem gezegd dat hij daar mee moet stoppen maar helpt niks.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou hij eens naar de uroloog moeten gaan.

Reageren
    Lola

Deena ik had exact hetzelfde met mij laatste ex en loop nu nog met klachten.zijn huisarts zei ook dat het bij mij lag maar zijn sperma stonk ook heel erg! Zometeen toch eens halen normaflor🙂

Reageren
Reageer op: Steeds terugkerende bacteriele vaginose na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.