- Anoniem13 februari 2023 om 22:08
Hallo, ik ben 14 en denk dat ik dit ook heb. Ik ben er enorm bang en verdrietig over omdat ik niet weet wat ik moet doen. Mama worden is mijn allegrootste droom. Is dit mogelijk. Ik heb het tegen mijn mama gezegd maar ze weet niet wat het kan zijn. Door dit allemaal te lezen weet ik het bijna zeker.
Weet er iemand of dit iets doet aan je vruchtbaarheid.
Buiten een ’tussenschot die mijn vagina in 2 deelt’ heb ik nergens last van.John (moderator)
13 februari 2023 om 22:19Voordat je je nou van alles zit te bedenken wat wel en niet kan, ga dan eerst eens naar de huisarts om vast te stellen of dat zo is.
ReagerenSuzan13 februari 2023 om 22:20@Anoniem
Voor je je over allerlei dingen zorgen maakt,ga eerst eens naar de huisarts om te laten kijken of het echt zo is.
Reageren
Mocht het bij jou zo zijn,kun je met je huisarts bespreken wat de mogelijkheden zijn.mar wa24 maart 2026 om 18:27hi iedereen, ik ben 15 en ik heb volgens mij ook een septate hymen. alleen woon ik met mijn vader en ik durf hem niks te vertellen, kan ik alleen een afspraak maken bij de huisarts? mijn huisarts is heel slecht en ik weet niet of ik een afspraak kan maken. ik ben echt heel erg bang dat het van zichzelf gewoon kapot gaat uit elkaar gaat weet ik veel want de hymen ding is heel dun opeens?? anyways bedankt alvast !!
ReagerenVeertje24 maart 2026 om 22:12Jazeker kun jij zelf de huisarts bellen en een afspraak maken!
Reageren