Zoeken Vraag het forum

Septate hymen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik ben 14 en denk dat ik dit ook heb. Ik ben er enorm bang en verdrietig over omdat ik niet weet wat ik moet doen. Mama worden is mijn allegrootste droom. Is dit mogelijk. Ik heb het tegen mijn mama gezegd maar ze weet niet wat het kan zijn. Door dit allemaal te lezen weet ik het bijna zeker.

Weet er iemand of dit iets doet aan je vruchtbaarheid.
    Buiten een ’tussenschot die mijn vagina in 2 deelt’ heb ik nergens last van.

John (moderator)

Voordat je je nou van alles zit te bedenken wat wel en niet kan, ga dan eerst eens naar de huisarts om vast te stellen of dat zo is.

Reageren
    Suzan

@Anoniem

Voor je je over allerlei dingen zorgen maakt,ga eerst eens naar de huisarts om te laten kijken of het echt zo is.
    Mocht het bij jou zo zijn,kun je met je huisarts bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Reageren
    mar wa

hi iedereen, ik ben 15 en ik heb volgens mij ook een septate hymen. alleen woon ik met mijn vader en ik durf hem niks te vertellen, kan ik alleen een afspraak maken bij de huisarts? mijn huisarts is heel slecht en ik weet niet of ik een afspraak kan maken. ik ben echt heel erg bang dat het van zichzelf gewoon kapot gaat uit elkaar gaat weet ik veel want de hymen ding is heel dun opeens?? anyways bedankt alvast !!

Reageren
    Veertje

Jazeker kun jij zelf de huisarts bellen en een afspraak maken!

Reageren
Reageer op: Septate hymen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.