Zoeken Vraag het forum

maagdenvlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Henk

Sinds kort heb ik een seksuele relatie met een vrouw van 72 jaar (ik ben zelf 62).

Haar vagina is erg strak, ik kan met 2 vingers net de eerste kootjes in haar krijgen. Ik denk dat haar maagdenvlies nooit echt is gescheurd.

Mijn penis (die wel wat dikker is als 2 vingerkootjes :-)) ga ik dus niet in haar krijgen.

Is het mogelijk om bv. met een vibrator haar vagina op te rekken zodat ze wat ruimer wordt?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op even. Ze zou het kunnen proberen

Reageren
    Catootje

De ene vagina is wat nauwer dan de andere. Denk dat het maagdenvlies allang verdwenen is bij zo’n oudere vrouw. Een penis is toch wel wat flexibeler dan vingers. Daarbij vind ik het ook vervelend als een kerel twee vingers tegelijk erin probeert te douwen. Ik zou rustig aan doen en glijmiddel gebruiken. Het ene of het andere standje kan nog uitmaken.

Veel kerels willen hem er met een flinke stoot indouwen, waarna het feest kan beginnen. Voor een vrouw is het veel fijner als hij met beleid naar binnen gaat. Het langzaam binnendringen is juist een intense ervaring, die er ook bij hoor. Als je bij iemand op  bezoek komt storm je ook niet meteen naar de woonkamer, maar begroet je elkaar eerst even bij de voordeur. En vraag vooral aan haarzelf wat ze fijn vindt.

Reageren
    Henk

Hallo Catootje,

Bedankt voor je goede adviezen.

Reageren
Reageer op: maagdenvlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.