- Anoniem26 januari 2020 om 18:40
Als je maagd ben is het normaal dat er een gaatje te zien is in je vagina. Sorry ik ben 16 en heb zelf nog geen seks gehad. Wel voorspel uitgevoerd op mijn vagina maar nooit seks gehad. Ik ben nu bang dat ik niet meer maagd ben. Ik heb mijn vagina bekeken en zat dus een zichtbare gat in me vagina en verder weet ik niet zo goed hoe de maagdenvlies eruit ziet?
Zou iemand mijn angst wegkunnen nemen, want ik mag niet ontmaagd worden. Ik ben sinds toen ook gelijk gestopt met voorspel, omdat mijzelf niet in problemen wil brengen..
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 januari 2020 om 18:43Er is zeker een opening in je vagina. Anders zou je menstruatie er niet uit kunnen
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2020 om 18:44En wat bedoel je precies met voorspel?
ReagerenAnoniem26 januari 2020 om 18:44Maar hoe zit het maagdenvlies eruit? Hoe zou kunnen weten dat ik maagd ben?
ReagerenAnoniem26 januari 2020 om 18:47Mijn vriend is toen wel met ze geslachtsdeel er tegen aan geweest en beetje geduwd en overheen gegaan. Maar hij kwam niet ver. Heel stom. Ik heb er ook gelijk spijt van omdat ik het niet mag. Maar ik heb toen gedacht dat zwanger was en mocht langs gaan bij de echo en toen zag ze niks. Zij heeft de echo buis er een klein beetje ingeduwd..
zou de kans er zijn dat ik ontmaagd ben?
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2020 om 18:47dat kan er heel verschillend uitzien. Als je dat zeker wilt weten moet je nar de huisarts gaan en ernaar laten kijken
ReagerenAnoniem26 januari 2020 om 18:49Maar hoe kan jezelf zien dat je maagd ben?
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2020 om 18:51Ik denk niet dat je dat zelf kunt zien
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2020 om 18:52Dan zou je maagdenvlies wel gebroken kunnen zijn door de echo. Maar dat kan dan alleen maar een arts vaststellen
Reageren