Zoeken Vraag het forum

Na 10 jaar baarmoeder verwijdering opnieuw weer jaren pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Malou71

Hallo,

10 jaar geleden is mijn baarmoeder met veel complicaties verwijderd ( daarvoor heb ik kinderen gekregen ook 1 met de keizersnede en die keizersnede hebben ze ook weer openen gemaakt want op een andere manier kon het niet) De afgelopen jaren krijg ik steeds meer pijn in het hele bekken gebied ook aan de voorkant en in de liezen. Alsof ik uren sex heb gehad ( sindsdien dus echt nooit meer) en ben uitgescheurd in een split. Aan mn rug mankeer ik niets. Wat zou dat kunnen zijn?..er zaten ook tumoren bij toen de baarmoeder was verwijderd en verklevingen..Zouden die weer aan kunnen groeien? Kunnen die ook kwaadaardig zijn geworden..Ik heb een afspraak gemaakt inmiddels bij de Gyno ..maar ben zo bang..( ene kant straks moet ik weer geopereerd worden en dan wat kan het zijn enzo..en anderzijds heel dubbel straks doen ze niks en moet ik eeuwig zo verder? Dan denk ik wel eens ik wil niet meer als het zo moet 🙁 altijd maar pijn) Ik slik al antidepressivia daarvoor en zware pijn stillers..Heeft iemand hier ervaring mee?oja afgelopen 2 jaar ben ik vanzelf 26 kilo afgevallen zonder er wat voor te doen..( denk dat dat door hormonen komt want ik lust niks meer)

Mamma van 2

3 reacties
    Reageren
    Malou71

trouwens de eierstokken hebben ze laten zitten…

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op geven. Er zal toch eerst wat onderzoek gedaan moeten worden.

Reageren
    Catootje

bij allerlei hormoongerelateerde problemen speelt oestrogeendominantie vaak een rol, naast de voeding en tekorten in je lichaam. Het weghalen van de baarmoeder lost niet de oorzaken op. Kan dus handig zijn om je te verdiepen in gezonde voeding en gezondheid. Zijn wel een aantal goede sites als energiekevrouwenacademie.nl en natuurdietisten.nl

Reageren
Reageer op: Na 10 jaar baarmoeder verwijdering opnieuw weer jaren pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.