Zoeken Vraag het forum

Baarmoeder eindelijk eruit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Netta

Ik ben erg blij!
    Na veel gezeur heb ik eindelijk de juiste arts voor mij gehad die mij niet te jong vind en een doorverwijzing heeft gemaakt om mijn baarmoeder te verwijderen. (Bij mijn vriend kon die meteen door gestuurd worden, en ik niet want straks wil ik nog kinderen) voor mannen geld dat blijkbaar niet?
    Ik ben 27 jaar, en heb een hekel aan dat ding om het zomaar te zeggen.
    Nu mijn vraag,
    Ik heb binnenkort al het gesprek, ik weet al dat ik voor de buik operatie kies.
    Maar wat mijn angst is, wat ook nog wel roet in het eten kan gooien is, kan het echt allemaal via de buik? Wegens nare ervaringen van vroeger wil ik NIET dat iets via mijn kruis gaat, dat ze daar niet aan hoeven te komen zegmaar. Dus echt puur alleen via mijn buik. Misschien vreemd dat ik mij druk om maak, maar dit is toch wel even een menens puntje? en is toch iets wat mij tegen zou kunnen houden omdat ik niemand daar wil

Reageer op: Baarmoeder eindelijk eruit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.