- xx30 juli 2017 om 20:33
Heyy,
Ik ben een meisje van 14 jaar en ben al 2 1/2 ongesteld en op t begin was ik meestal onregelmatig maar dan was het juist dat ik te vroeg ongesteld werd maar pas na een paar maanden begon ik wel gewoon regelmatig ongesteld te worden dus gewoon 4 weken maar ik zou weer ongesteld moeten worden op 26 juli wat dus niet is gebeurd en ik ben dus al op dag 32 en ik maak me eerlijk gezegd wel zorgen want als ik op internet kijk kom ik altijd iets tegen wat met zwangerschap te maken heeft wat bij mij niet t geval is denk ik want ik ben nog maagd maar alsnog maak ik me zorgen en vind ik t vreemd dat ik opeens zo overtijd ben, weet iemand misschien of ik me wel zorgen moet gaan maken of dat t niets voorstelt?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juli 2017 om 23:32Zonder seks kun je niet zanger raken, dus dat is het niet. Maar gezien je leeftijd, is het niet raar dat er nog wat onregelmatigheid zot in je menstruatie. Nog maar even afwachten en anders even naar de huisarts gaan.
ReagerenAnoniem30 juli 2017 om 23:49Ja zal ik doen alleen vond ik het heel vreemd opeens en kreeg ik rare gedachtes toen ik allemaal dingen op internet las en zelf werd ik er gewoon misselijk van, maar hopen dat ik toch nog ongesteld word
Reageren