- Radeloos6 juni 2017 om 10:09
Al zeker 3 maanden speelt dit zich al af..
Begon allemaal met steken in vagina en pijn bij plassen.
Nachten wakker gelegen van de pijn.. sliep bijna met benen in split. Omdat het de pijn verlichtte.. 2x urine ingeleverd.. niets gevonden..2 weken vesicare geslikt.. ook daar ging de pijn niet mee weg. Daarnaast kreeg ik een drukkend gevoel. alsof ik op een ei zat.. alsof ik er iets uit moest persen. Kweekjes van alles genomen. Alles was goed geen afwijkingen. De pijn blijft..
Naar gynaecoloog geweest. Geen afwijkingen kwa grotes. Bekken zag er goed en ontspannen uit.
Pijn blijft.. naast die pijn.. fikse steken in onderbuik.. veel doorbraakbloedingen. Enorme dikke opgeblazen buik. Vermoeidheid En weer periodes van pijnlijk plassen.
Bloed geprikt en ook daar niets in gevonden..Ik word zo langzamerhand gek van de pijn..
Heeft iemand een idee? Of iemand die hier ook last van heeft?
Heb ook wel betere dagen maar die zijn op 1 hand te tellen..
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2017 om 11:03Ga voor een second opinion naar een vulva poli.
ReagerenRadeloos11 juni 2017 om 08:11krijg maandag een echo van de onderbuik.. zou dat ook uitsluitsel kunnen leveren? Heb namelijk links een ik denk opgezette lymfeklier..
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2017 om 09:46Afhankelijk van wat de oorzaak is, zou dat op een echo te zien kunnen zijn
ReagerenBijnaam13 juni 2017 om 14:59Heb je al uitslag? Zou eierstokcyste kunnen zijn misschien?
ReagerenCatootje14 juni 2017 om 08:17We weten natuurlijk niet of je hormonale anticonceptie of koperspiraal gebruikt want daar kan je een hoop klachten van krijgen.
Reageren
Doorbraakbloedingen kunnen wel te maken hebben met de hormoonhuishouding. Als er afwijkingen te vinden zijn kan dat zijn oorsprong ook vinden in verstoringen in je hormoonhuishoudingen en bepaalde tekorten in je lichaam. Veel vrouwen hebben te maken met oestrogeendominantie, wat wel bij te sturen is via natuurlijke weg. Verder kan een middel als ibuprofen de hormonen ontregelen. In elk geval wel naar de arts. Als het ene onderzoek niks uitwijst kan via ander onderzoek soms wel wat gevonden worden.Nog ff doorbijten16 juni 2017 om 12:21Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb vandaag een echo van mijn bovenbuik. En maandag een van de onderbuik.
Ik heb inderdaad zelf het pco syndroom wat ook een hoop sores met zich meebrengt..
Maar deze klachten heb ik nog nooit gehad..!!
ReagerenNog ff doorbijten16 juni 2017 om 12:27Catootje,
Ja slik nu al jaren de pil gewoon door.. en weet hoe het voelt als ik een stopweek inlas. Doorbraakbloedingen krijg ik wel eens als ik de pil vergeet. Ben ook maar een mens. Haha
dus al die dingen ken ik wel. En wat er verder bij pco komt kijken.
alleen 4 doorbraakbloedingen in een maand en onverlaarbare pijn en de rest die ik benoemd heb.. Nog nooit op deze manier gehad.
pijnstillers.. ivm lever slik ik alleen maar paracetamol..
bedankt voor je reactie
Reageren