Zoeken Vraag het forum

kaakchirurg en algehele narcose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

beste experts.

ik ben al ruim 11 jaar niet meer naar de tandarts geweest dit ivm een tandarts in mijn jeugd die nogal hardhandig was vastpakken. wortelkanaalbehandeling zonder verdoving etc etc.

nu kan je dus voorstellen dat mijn gebit een ravage is.
    nu heb ik in die jaren geleerd om met de pijn om te gaan en het te kunnen negeren.
    maar mijn zelfvertrouwen is weg . ik durf geen dates af te spreken , durf niet in het openbaar te lachen etc.

ben toen naar me huisarts geweest voor doorverwijzing naar centrum voor bijzondere tandheelkunde in Goes.

deze stelde me gerust en stelden vast wat ik al wist en wat ook mijn voorkeur heeft.
    alles eruit en kunstgebit.

dit zou wel onder narcose moeten gebeuren ivm me extreme angst.

hij wees me door naar kaakchirurg waar ik morgen afspraak heb.

hij wees me door omdat ik bij hem alles zelf moet betalen en een kaakchrirug in het bassispakket zit.

nu is mijn vraag hoe groot is de kans dat de kaakchirurg weigert me te behandelen . of weigert me onder volledige narcose te behandelen?

en hoe gaat het allemaal in zijn werk

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De kaakchirurg zal niet weigeren je te behandelen. De vraag is alleen of een algehele narcose noodzakelijk is. Er zijn meerdere mogelijkheden, maar dat met de kaakchirurg bespreken.

Reageren
    Anoniem

het behandelen onder verdoving etc is een NO-GO .
    dan leef k gewoon verder zoals nu.
    de tandarts bij t centrum bijzondere tandheelkunde heeft ook in de doorverwijzing geschreven onder algehele narcose ivm extreme angst

Reageren
    John (moderator)

Dan zal dat verder ook geen probleem zijn….

Reageren
    Anoniem

vandaag afspraak gehad.
    foto wees uit wat ik al wist dat het gebit verloren is.

ze gaan verzoek indienen bij cz voor narcosse.
    4 juli pre operatief spreekuur hun zeiden dat het zelden geweigerd wordt.

Reageren
    John (moderator)

Dat wordt inderdaad maar zeer zelden geweigerd..Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te naken.

Reageren
Reageer op: kaakchirurg en algehele narcose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.