- Anoniem15 juni 2016 om 14:23
beste experts.
ik ben al ruim 11 jaar niet meer naar de tandarts geweest dit ivm een tandarts in mijn jeugd die nogal hardhandig was vastpakken. wortelkanaalbehandeling zonder verdoving etc etc.
nu kan je dus voorstellen dat mijn gebit een ravage is.
nu heb ik in die jaren geleerd om met de pijn om te gaan en het te kunnen negeren.
maar mijn zelfvertrouwen is weg . ik durf geen dates af te spreken , durf niet in het openbaar te lachen etc.ben toen naar me huisarts geweest voor doorverwijzing naar centrum voor bijzondere tandheelkunde in Goes.
deze stelde me gerust en stelden vast wat ik al wist en wat ook mijn voorkeur heeft.
alles eruit en kunstgebit.dit zou wel onder narcose moeten gebeuren ivm me extreme angst.
hij wees me door naar kaakchirurg waar ik morgen afspraak heb.
hij wees me door omdat ik bij hem alles zelf moet betalen en een kaakchrirug in het bassispakket zit.
nu is mijn vraag hoe groot is de kans dat de kaakchirurg weigert me te behandelen . of weigert me onder volledige narcose te behandelen?
en hoe gaat het allemaal in zijn werk
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2016 om 14:41De kaakchirurg zal niet weigeren je te behandelen. De vraag is alleen of een algehele narcose noodzakelijk is. Er zijn meerdere mogelijkheden, maar dat met de kaakchirurg bespreken.
ReagerenAnoniem15 juni 2016 om 18:58het behandelen onder verdoving etc is een NO-GO .
Reageren
dan leef k gewoon verder zoals nu.
de tandarts bij t centrum bijzondere tandheelkunde heeft ook in de doorverwijzing geschreven onder algehele narcose ivm extreme angstJohn (moderator)
15 juni 2016 om 19:10Dan zal dat verder ook geen probleem zijn….
ReagerenAnoniem16 juni 2016 om 16:15vandaag afspraak gehad.
foto wees uit wat ik al wist dat het gebit verloren is.ze gaan verzoek indienen bij cz voor narcosse.
Reageren
4 juli pre operatief spreekuur hun zeiden dat het zelden geweigerd wordt.John (moderator)
16 juni 2016 om 16:19Dat wordt inderdaad maar zeer zelden geweigerd..Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te naken.
Reageren