Zoeken Vraag het forum

kaken niet goed op elkaar?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • saysgabriella

Ik heb al sinds jaren dat als ik eet – of mijn mond open en sluit – dat je aan de rechterkant mijn kaak hoort. Als je je hand erop voelt het net alsof hij steeds uit de kom gaat.
    Nu ben ik dit gewend, maar laatst was ik uit eten en viel het mensen op en ik vraag me af of dit normaal is, of het vaker voorkomt, waar het aan kan liggen?

Extra informatie:
    toen ik 13 was is er een kies uitgeslagen, waar tot heden een gat zit, dit omdat ik geen ‘grote mensen’ kiezen heb aangemaakt. Wel zijn mijn verstandskiezen zonder pijn doorgekomen, het gat wordt binnenkort opgevuld met een implantaat.

2 reacties
    Reageren
    bebiss

zelfde probleem heb ik zelf ook heb er nu gelukkig niet meer zoveel last van.
    paar jaar terug bleef het wel eens vast zitten.
    mijn tandarts gaf aan dat ik niet al te grote happen moest nemen. ze konden er verder niks mee doen. ze zeiden wel dat als ik niet op zou passen mijn kaak zou kunnen vallen. maar tot nu toe niets gebeurd. heb het nog wel.

Reageren
    Heleen

Huh, wat bedoel je met dat je kaak zou kunnen vallen?!

Reageren
Reageer op: kaken niet goed op elkaar?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.