Zoeken Vraag het forum

Soms pijn in spier

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jasmine

Hallo,
    Ik ben een meisje (15) en heb heel af en toe last van mijn spieren. T gebeurt meestal ’s nachts als ik in bed lig. Ik heb t dan over het gevoel dat m’n spiertje achter een andere spier vast zit of in de knoop zit. Dit gebeurt echt heel soms. Ongeveer een keer in de 2 maanden. Maar alsnog is het vervelend. Het heeft altijd in de achter/ binnenkant van mn kuit plaatsgevonden. Maar laatst gebeurde dit ook aan de binnen/onderkant van mijn voet. Meestal kan ik t wel uitgillen van de pijn maar t is soms zo erg dat ik sta te huilen in bed. Het duurt de ene keer 5 min en de andere keer maar 10 sec. T is altijd verschillend. Vorig jaar had ik t elke 2 weken voor n half jaar lang maar t is nu heel veel minder. Ik vraag me gewoon af wat t is, en of ik me er zorgen over moet maken. Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht. 🙂

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn spierkrampen die wel eens kunnen voor komen. Hoofdzakelijk veroorzaakt door dem groei. Daar hoef je je geen zorgen over te maken

Reageren
    Jasmine

Oh oke maar hoort t echt zoveel pijn te doen?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan inderdaad behoorlijk zeer doen

Reageren
    Jasmine

Oke nu weet ik in iedergeval dat er niks mis is aan die spier

Reageren
Reageer op: Soms pijn in spier
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.