- Jasmine11 augustus 2016 om 21:54
Hallo,
Ik ben een meisje (15) en heb heel af en toe last van mijn spieren. T gebeurt meestal ’s nachts als ik in bed lig. Ik heb t dan over het gevoel dat m’n spiertje achter een andere spier vast zit of in de knoop zit. Dit gebeurt echt heel soms. Ongeveer een keer in de 2 maanden. Maar alsnog is het vervelend. Het heeft altijd in de achter/ binnenkant van mn kuit plaatsgevonden. Maar laatst gebeurde dit ook aan de binnen/onderkant van mijn voet. Meestal kan ik t wel uitgillen van de pijn maar t is soms zo erg dat ik sta te huilen in bed. Het duurt de ene keer 5 min en de andere keer maar 10 sec. T is altijd verschillend. Vorig jaar had ik t elke 2 weken voor n half jaar lang maar t is nu heel veel minder. Ik vraag me gewoon af wat t is, en of ik me er zorgen over moet maken. Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht. 🙂4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2016 om 22:07Dat zijn spierkrampen die wel eens kunnen voor komen. Hoofdzakelijk veroorzaakt door dem groei. Daar hoef je je geen zorgen over te maken
ReagerenJasmine12 augustus 2016 om 16:48Oh oke maar hoort t echt zoveel pijn te doen?
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 16:54Dat kan inderdaad behoorlijk zeer doen
ReagerenJasmine12 augustus 2016 om 17:57Oke nu weet ik in iedergeval dat er niks mis is aan die spier
Reageren