Zoeken Vraag het forum

Tanden Trillen ( omhoog naar omlaag en andersom )

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • BrianPablo

Hallo,

Als ik mijn tanden dichtbij bij elkaar houd dan gaan ze op een gegeven moment op elkaar en dan weer omhoog en weer terug en krijg ik in feite een soort tril effect. Dit is al een tijdje aan de hand maar ik ben er nooit echt mee naar de doktor gewest omdat ik er niet echt super last van had.

Het ding is, ik heb namelijk ooit 1x mdma ( xtacy ) gebruikt maar destijds, de periode erna heb ik hier geen last van gehad tot pas over 1,5-2 jaar erna kwam ik erachter dat dit gebeurde als ik mijn tanden dicht bij elkaar hield.

Het gebruik was eenmalig. Ik drink verder niet zo veel ( 1 of 2 pilsjes per week ) en gebruik geen andere drugs. Ik heb het ook aan vrienden gevraagd die hetzelfde als ik hebben gedaan of zij “bijwerkingen” hadden maar geen enkelen van hun heeft dit probleem.

Hopelijk kunnen jullie mij advies geven.

Met vriendelijke groeten,
    Brian Pablo

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat het van MDMA is. Het zal waarschijnlijk spierspanning zijn van je kaakspieren. Als het van de MDMA zou zijn, had je daar veel eerder last van gekregen

Reageren
    BrianPablo

Hmm dat klinkt enigszins positief. Hoe kan ik het evt verhelpen, gewoon naar de doktor gaan en het verhaal eerlijk vertellen zoals ik het hier heb gedaan? Ik ben er liever gewoon vanaf dan dat ik ermee leef. Ik hoop ook niet dat het een of andere ziekte zoals ‘Parkinson’ is ook al kun je daarmee nog een lang leven leiden ( in mijn persoonlijke kringen had een oma van een vriend van me dit en ze werd toch nog gewoon 83 ).

Reageren
    John (moderator)

Ga idd naar de huisarts en laat naar de kaak kijken..

Reageren
Reageer op: Tanden Trillen ( omhoog naar omlaag en andersom )
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.