Zoeken Vraag het forum

Trillende mond/lippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stan

ik heb laatst een school foto gemaakt ,
    en toen ik voor de camera stond wilde ik lachen maar mijn lippen/mond waren aan het trillen . dit had ik laatste tijd ook al maar ik weet niet waarom ik ben helemaal gezond ik rook niet , drink niet , geen slaap te kort , ik sport.

weet iemand hoe dit komt ? en weet iemand of er een oplossing voor is ? 🙁

Stan

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hallo Stan,
    Ik herken dit heel goed. Had het zelfde ook wat jij hier beschrijft. Ik denk dat het met angst, onzekerheid en zenuwachtigheid te maken heeft. Ook bij het ontmoeten van bekenden en een praatje houden waarbij ik lach, krijg ik dit. Vind het heel vervelend. Want dat is te zien, je kunt het niet verbergen. Als ik goed in mijn vel zit dan is het wel iets minder. Weet ook geen oplossing ervoor.
    Groet,
    Ireen

Reageren
    Anoniem

Hey als je dit heb heb je dan tips ervoor?

Reageren
Reageer op: Trillende mond/lippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.