- j16 oktober 2023 om 21:30
ik heb al een paar dagen last van een trillende/ spastische onderlip/ mondhoek.
Ik heb vorige week wel slecht geslapen/ veel gefeest en was ziek. Het voelt ook verdoofd pijnlijk achtig onder me lip/ kin gedeelte.
Ook heb ik ongeveer 5 jaar geleden voor t laatst lipfillers gedaan, kan het zijn dat dit nu fout aan het gaan is? Dat het in een ader zit ofzoietshelp!!
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2023 om 22:17Slecht geslapen, veel gefeest en ziek geweest: dat zou dus de oorzaak kunnen zijn.
Reagerenj17 oktober 2023 om 13:20denk je niet dat de filler in een ader of iets zit? Maak me daar zorgen over, het is nu al n aantal dagen aan de gang en google zegt gelijk dat het misschien de ader die naar de hersenen gaat is ://///
ReagerenSuus17 oktober 2023 om 13:25Bij filler in de ader zou je vergaan van de pijn, dan zat je nu op de seh ipv op een forum.
Nee dus.
Reagerenj17 oktober 2023 om 18:36hmm ja en dat zou waarschijnlijk niet 5 jaar later gebeuren. Vind het wel apart het is echt de hele dag door.
Maar thanks!
ReagerenSuus17 oktober 2023 om 18:37Je zou ook even naar de huisarts kunnen gaan, zodat die de oorzaak onderzoeken kan
Reagerenj17 oktober 2023 om 19:38ja klopt, moet ik wel doen als het aanhoud denk ik :/
ReagerenLisa29 juli 2024 om 17:50Hey, wat is hier uit gekomen? Ik heb het ook ineens sinds een klein uurtje en ik maak me best zorgen, het is een naar gevoel…
Reageren