- Anoniem25 juni 2018 om 16:39
Hallo,
ik heb al sinds januari ongeveer last van spiertrekkingen. Het gaat dan om faciculinaties. Ik heb het in mijn tong en in mijn handen. Maar wat zo raar is, is dat het alleen maar komt als ik mijn tong dus een beetje aanspan maar als ik hem ontspan of erg inspan, dan zijn ze verdwenen. Ik heb dit ook met mijn handen (vooral linker hand). Eigenlijk ben ik nog niet naar de dokter gegaan omdat ik het niet hinderlijk vind en geen andere klachten heb. Wel heb ik een vit d tekort gehad (nu is het gelukkig wel binnen de normen), en een vit b6 verhoogd. Ook ben ik lactose intolerant en gluten intolerant. Zou het hier ergens mee te maken kunnen hebben? Ik vind het namelijk erg apart. Mvg
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 18:56ik zou toch eens met de klachten naar de dokter gaan
ReagerenAnoniem25 juni 2018 om 19:25John (moderator)
25 juni 2018 om 19:37Dat denk ik niet
ReagerenAnoniem25 juni 2018 om 19:53Ik ondervind namelijk geen andere klachten. Wat ik wel heel raar vond is dat ik de spiertrillingen in mijn tong pas kreeg/opmerkte toen ik een trachitol tabletje pakte voor mijn zere keel . Dit was de eerste keer dat ik trachitol gebuikte, kan het hier mee te maken hebben? Ik heb geen andere klachten zoals vallen etc en ze zijn in de loop van der tijd niet erger geworden. Mvg
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 23:36Dat is een vraag die ik helaas ook niet kan beantwoorden
ReagerenLs20 juni 2022 om 20:53Anoniem. Ben je naar de huisarts geweest?
Reageren