- Anoniem5 juni 2016 om 11:08
op 22 april 1 mei en 14 mei deed ik een zware val foto’s tonen geen breuk aan knieschijven zijn behoorlijk versleten !Ijs pakking 2 Gambaran 500mg en tramadol 2x per dag bieden weinig soelaas ook de plaatselijke voltarengel niet…de 1 x weggegleden in zwembad in hurkzit vooral pijn linker knie, 2 x rechtgestaan van naaitafel en rechtsom zwaar op beide knieeen met vooral links pijn net onder de knie (ook bril stuk )intense pijn !3 x op het huwelijksfeest van zoon tijdens de foto shoot .nogmaals bij de Dr die zegt niks meer te kunnen doen behalve traumeel 3 x 2 dragee’s.
Volgens mij een lapmiddel…Mijn jongste zoon heeft ooit bij intensieve training shin splints op gelopen , die zegt ma misschien is dat zoiets ? mijn beide knieen blijven gloeien net onder de knie …en na een halve dag werken als thuisverzorgende branden ze enorm en is de linker knie tot de enkel gespannen en gezwollen .ijs help te koelen !De huisarts heeft me nu een week thuis gezet om te rusten .Dit duurt nu al 5 weken ! Wat kan ik de Dr vragen als oplossing of uitleg ?
SOS !1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juni 2016 om 11:12Vraag om een scan van je knieen.
Reageren
ga ook eens naar eens fysiotherapeut om naar de patellapees te laten kijken.