Zoeken Vraag het forum

gevallen op knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

[sup]Hallo allemaal ik hoop dat iemand raad voor mij heeft want ik word steeds in het ziekehuis van het kastje naar de muur gestuurd ze weten het allemaal niet
    ik ben zo ongeveer 9 weken geleden in de keuken gevallen plat op mijn rechterknie terecht gekomen de volgende dag gelijk naar het ziekenhuis geweest voor foto’s te maken niks op te zien gelukkig dacht ik toen.
    2weken later moest ik een mri scan laten maken niks op te gelukkig dacht ik toen. werd naar huis gestuurd met een verrekte knieband en Door middel van fysio zou dat moeten helpen maar de pijn werd heftiger en de fysio raden me aan contact op te nemen met me orthopeed. gedaan die heeft nog eens naar de mri gekeken niks op te zien hij gaf me een prednison injectie om de pijn te verlichten weer 2 weken later mocht ik weer fysio inmiddels ben ik nu 9 weken verder en nog niks op geschoten ik moet met ondersteuning met 1 kruk lopen zodat de pijn iets minder is bij het lopen en het met fysio doen ik ben in alles beperkt werk maar 4 uurtjes want als ik een hele dag werk kan ik s avonds helemaal niks meer elke keer als ik teveel gedaan heb is het net of mijn knie weer vol gezogen word met vocht. iemand ooit zo iets als dit eerder gehoord of gehad weet iemand mij raad ik weet gewoon niet wat ik nog moet doen weer naar het ziekehuis word ik weer naar huis gestuurd dat ik het maar mee met doen
    mvg Rk [/sup]

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou toch terug gaan naar de orthopeed. Vraag aan de huisarts een nieuwe verwijzing en ga voor een second opinion naar een andere orthopeed in een ander ziekenhuis.

Reageren
Reageer op: gevallen op knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.