- Anoniem3 januari 2015 om 19:17
[sup]Hallo allemaal ik hoop dat iemand raad voor mij heeft want ik word steeds in het ziekehuis van het kastje naar de muur gestuurd ze weten het allemaal niet
ik ben zo ongeveer 9 weken geleden in de keuken gevallen plat op mijn rechterknie terecht gekomen de volgende dag gelijk naar het ziekenhuis geweest voor foto’s te maken niks op te zien gelukkig dacht ik toen.
2weken later moest ik een mri scan laten maken niks op te gelukkig dacht ik toen. werd naar huis gestuurd met een verrekte knieband en Door middel van fysio zou dat moeten helpen maar de pijn werd heftiger en de fysio raden me aan contact op te nemen met me orthopeed. gedaan die heeft nog eens naar de mri gekeken niks op te zien hij gaf me een prednison injectie om de pijn te verlichten weer 2 weken later mocht ik weer fysio inmiddels ben ik nu 9 weken verder en nog niks op geschoten ik moet met ondersteuning met 1 kruk lopen zodat de pijn iets minder is bij het lopen en het met fysio doen ik ben in alles beperkt werk maar 4 uurtjes want als ik een hele dag werk kan ik s avonds helemaal niks meer elke keer als ik teveel gedaan heb is het net of mijn knie weer vol gezogen word met vocht. iemand ooit zo iets als dit eerder gehoord of gehad weet iemand mij raad ik weet gewoon niet wat ik nog moet doen weer naar het ziekehuis word ik weer naar huis gestuurd dat ik het maar mee met doen
mvg Rk [/sup]1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 januari 2015 om 19:38Ik zou toch terug gaan naar de orthopeed. Vraag aan de huisarts een nieuwe verwijzing en ga voor een second opinion naar een andere orthopeed in een ander ziekenhuis.
Reageren