Zoeken Vraag het forum

Iemand ervaring met schouderoperatie n (7 x uit de kom geweest)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Binnenkort word ik geopereerd aan mijn linkerschouder, aangezien deze inmiddels 7 x uit de kom is geweest en 6x in het ziekenhuis is teruggezet.
    Nu zagen ze op de MRI dat het kapsel beschadigd is, terwijl ik amper tot niets klachten heb. Ze zetten de pezen strakker + ze schrapen van een (boven)bot in de schouder wat af en ze polijsten dit daarna aan de kom, zodat dit weer helemaal glad is. Iemand ervaring met zo’n operatie en wat was jullie herstel, veel klachten erna/pijn? Aangezien ik nu bijna geen pijn heb, zie ik erg tegen de operatie op…. maar ja als ik niets doet komt er zeker een 8e keer, 9e keer etc etc….

Reageer op: Iemand ervaring met schouderoperatie n (7 x uit de kom geweest)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.