- GJ7 december 2015 om 16:07
na nagenoeg een jaar rondlopen met een tintelend rechteronderbeen deze site gevonden. Het is bij mij begonnen febr 2015 met een dikke knieholte. en tintelend onderbeen. Er is al veel onderzocht *(cyste in knie, slijtage in knie) Fysio spuiten door bij zenuwbaan door arts en tot nu toe helpt niks. Langzaam aan krijg ik een wat ongemakkelijk gevoel erover. Ik rij heel veel auto 40 a 50 k per jaar. In de zomerperiode had ik er minder last van (korte broek heerlijk) maar nu het toch wat kouder is is dat geen optie meer. Wandelen gaat prima , doen we veel en graag. Al met al zou ik (en mijn huisarts ook denk ik) een idee hebben welke kant ik uit moet gaan denken. Restless legs lijken het niet te zijn, mijn vrouw zegt dat ik gewoon rustig slaap (op wat geluiden na) Wie van de voorgangers in dit draadje heeft de oplosssing gevonden?
4 reactiesReagerenGJ7 december 2015 om 16:17en als aanvulling mijn kuiten lijken wel te leven , te bewegen alsof er iets in zit.
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 17:11Is er ook al eens een MRI gemaakt van je onderrug?
Reageren
Is er ook al een EMG gemaakt?GJ7 december 2015 om 19:22nee nog niet, ik ben aan het ideeën verzamelen voor mijn huisarts (en vooral mijzelf)
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2015 om 19:49Dan zijn er in ieder geval dingen die onderzocht zouden kunnen worden:
Reageren
Je rug d.m.v. een MRI
Een druktest voor de kuitspieren en
Een EMG voor de zenuw geleiding
Daarnaast zou een vaatonderzoek gedaan kunnen worden om te kijken of de bloedvoorziening in orde is.