- Anoniem9 juni 2015 om 23:24
ik heb 4 maanden geleden een operatie gehad aan men voorvoet om een stressfractuur die niet wou dichtgroeien. ze hebben met vijzen een stuk bot er in gedaan om het te laten dichtgroeien.
Nu ik heb 3 malen gips moeten laten plaatsen omdat het nodig was voor zekerheid om de bot goed te laten dichtgroeien.
Nu is mijn bot dichtgegroeid en normaal gezien genezen want op de foto en ct scan is er niets te zien maar ik voel nog ongelooflijk veel mijn maar niet meer op de voor voet maar aan de zijkant en op de plaats van de operatie en de onderkant.
Ik heb nu al 2 sessies gehad bij de kinesist maar hij vond het zelf al raar dat ik zei dat er geen verbetering komt en soms erger voelt.
ik heb algemeen meer pijn dan voor de operatie en kan maximun drie of 4 straten stappen voor dat het echt niet meer gaat.
Ik heb hier foto’s van mijn voet in de bijlage kan iemand hiernaar kijken en me aub helpen met wat advies want ik ben al vier maanden met deze voet en ben bang dat het permanent blijft en ik nooit meer zal kunnen stappen.
ik weet niet of dit ook een voet ontsteking kan zijn maar dat weet ik dus niet zeker.
normaal gezien zou men na een operatie van een stressfractuur na 3 maanden kunnen lopen.
Help aub
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juni 2015 om 00:19Als de kine denkt dat het niet goed gaat moet hij/zij je terug verwijzen naar de orthopedisch chirurg. Dus ga terug naar de chirurg als er geen verbetering maar verslechtering optreedt.
ReagerenAnoniem10 juni 2015 om 00:38de chirureg zal weer zeggen dat het normaal is maar ik voel dat dit niet normaal is. wat ik niet snap is dat waarom dat op foto genezen lijkt te zijn maar mijn voet nog altijd veel pijn doet
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2015 om 16:09Dat je nog pijn hebt is normaal.
Reageren
Maar als je zelf denkt dat het niet goed voelt, zul je toch terug moeten naar de chirurg wen dat duidelijk moeten maken.Anoniemk10 juni 2015 om 20:42Ik ben bang dat de pijn permant blijft de kine zij dat het niet permanent blijft maar na langdurig pijn geen verbetering ben ik er wel bang voor
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2015 om 23:33Je zult wel een beetje geduld moeten hebben…….
Reageren