Zoeken Vraag het forum

Operatie voorvoet stressfractuur nog veel pijn zie ook foto’s voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb 4 maanden geleden een operatie gehad aan men voorvoet om een stressfractuur die niet wou dichtgroeien. ze hebben met vijzen een stuk bot er in gedaan om het te laten dichtgroeien.

Nu ik heb 3 malen gips moeten laten plaatsen omdat het nodig was voor zekerheid om de bot goed te laten dichtgroeien.

Nu is mijn bot dichtgegroeid en normaal gezien genezen want op de foto en ct scan is er niets te zien maar ik voel nog ongelooflijk veel mijn maar niet meer op de voor voet maar aan de zijkant en op de plaats van de operatie en de onderkant.

Ik heb nu al 2 sessies gehad bij de kinesist maar hij vond het zelf al raar dat ik zei dat er geen verbetering komt en soms erger voelt.

ik heb algemeen meer pijn dan voor de operatie en kan maximun drie of 4 straten stappen voor dat het echt niet meer gaat.

Ik heb hier foto’s van mijn voet in de bijlage kan iemand hiernaar kijken en me aub helpen met wat advies want ik ben al vier maanden met deze voet en ben bang dat het permanent blijft en ik nooit meer zal kunnen stappen.

ik weet niet of dit ook een voet ontsteking kan zijn maar dat weet ik dus niet zeker.

normaal gezien zou men na een operatie van een stressfractuur na 3 maanden kunnen lopen.

Help aub

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de kine denkt dat het niet goed gaat moet hij/zij je terug verwijzen naar de orthopedisch chirurg. Dus ga terug naar de chirurg als er geen verbetering maar verslechtering optreedt.

Reageren
    Anoniem

de chirureg zal weer zeggen dat het normaal is maar ik voel dat dit niet normaal is. wat ik niet snap is dat waarom dat op foto genezen lijkt te zijn maar mijn voet nog altijd veel pijn doet

Reageren
    John (moderator)

Dat je nog pijn hebt is normaal.
    Maar als je zelf denkt dat het niet goed voelt, zul je toch terug moeten naar de chirurg wen dat duidelijk moeten maken.

Reageren
    Anoniemk

Ik ben bang dat de pijn permant blijft de kine zij dat het niet permanent blijft maar na langdurig pijn geen verbetering ben ik er wel bang voor

Reageren
    John (moderator)

Je zult wel een beetje geduld moeten hebben…….

Reageren
Reageer op: Operatie voorvoet stressfractuur nog veel pijn zie ook foto’s voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.