- Anoniem23 mei 2015 om 17:39
Dag iedereen,
ik heb sinds gisteren een heel verveld probleem en weet niet wat ik ermee moet doen. Telkens als ik mijn nek naar onder beweeg ( mijn hoofd laat hangen) schiet er een pijnscheut door mijn rechterbovenarm. Heel raar want links heb ik dit niet. Het is ook heel vervelend als ik ga zitten en mijn nek een beetje te ver beweeg. Ik heb mijn rechterarm niet extra gebruikt door fitness ofzo dus het lijkt me echt onlogisch moest dit gewoon een verrekking zijn. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 mei 2015 om 17:45Het zou een ingeklemde zenuw in je schouder kunnen zijn of een spier. Maar dat zou dan even onderzocht moeten worden. Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisarts of de fysiotherapeut.
ReagerenAnoniem23 mei 2015 om 17:53Bedankt voor deze snelle reactie, als de pijn binnen 2 dagen niet weg is ga ik ermee naar een huisarts.
ReagerenPijn Rechter Arm bij bewegen hoofd.18 mei 2016 om 14:12Bent u van de pij af, heb zelf de zelfde pijn bij bewegen (naar links of rechts, achterover) van mijn hoofd.
Reageren
Graag antwoord loop al paar weken met veel pijn en tintelingen in mijn rechter arm.