Zoeken Vraag het forum

pijn aan rechterarm na bewegen nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag iedereen,
    ik heb sinds gisteren een heel verveld probleem en weet niet wat ik ermee moet doen. Telkens als ik mijn nek naar onder beweeg ( mijn hoofd laat hangen) schiet er een pijnscheut door mijn rechterbovenarm. Heel raar want links heb ik dit niet. Het is ook heel vervelend als ik ga zitten en mijn nek een beetje te ver beweeg. Ik heb mijn rechterarm niet extra gebruikt door fitness ofzo dus het lijkt me echt onlogisch moest dit gewoon een verrekking zijn. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een ingeklemde zenuw in je schouder kunnen zijn of een spier. Maar dat zou dan even onderzocht moeten worden. Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisarts of de fysiotherapeut.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor deze snelle reactie, als de pijn binnen 2 dagen niet weg is ga ik ermee naar een huisarts.

Reageren
    Pijn Rechter Arm bij bewegen hoofd.

Bent u van de pij af, heb zelf de zelfde pijn bij bewegen (naar links of rechts, achterover) van mijn hoofd.
    Graag antwoord loop al paar weken met veel pijn en tintelingen in mijn rechter arm.

Reageren
Reageer op: pijn aan rechterarm na bewegen nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.