- Anoniem15 april 2015 om 06:39
Precies een week geleden heb ik uit goedwillendheid de hele tuin van mijn oma ontdaan van onkruid. Dat is sowieso al een hele opgave, maar voor mij een ware uitputtingsslag.
Ik ben namelijk te dik om dit soort gekkigheid te doen. Ik heb urenlang met mijn knieën op stenen gesteund, en zo af en toe met pijn en moeite op staan om even bij te komen, dan was ik namelijk al behoorlijk duizelig.
Die middag dat ik eindelijk klaar was, merkte ik nog niets. Maar de volgende ochtend dat ik wakker werd zakte ik bijna door mijn rechterknie. Die deed zo verschrikkelijk veel pijn.
Ik heb even een plaatje gezocht en met rood omcirkelt waar die pijn zich bevindt. Zie bijlage.
[attachment=2341]knie.jpg[/attachment]
Het moet dus de rechterknie voorstellen, en dan aan de binnenkant van de knie. Als ik met mijn been, voet of knie draai dan moet ik de tanden op elkaar zetten, zoveel pijn als dat doet. De pijn is echt alsof een spier verrekt is, met een branderig gevoel.
Ik zit er niet op te wachten om de huisarts te bezoeken, als het maar iets tijdelijks is. Maar ben wel benieuwd wat het kan zijn.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 april 2015 om 10:09Je hebt een duidelijk plaatje gemaakt.
Reageren
Het kan een irritatie van de knieschijfpees zijn. Een ontsteking is ook mogelijk. Ik zou toch even naar de huisarts gaan.